צמיחה של 8% בהכנסות קיידנס

24 יולי, 2018

החברה, המתמחה בתכנון אלקטרוני, רשמה הכנסות של 518 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. מנכ"ל קיידנס: "תחום למידת המכונה מניעה את הפעילות המוגברת בתחום התכנון"

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) רשמה ברבעון השני של 2018 עלייה של 8% בהכנסותיה. החברה מדווחת על הכנסות של 518 מיליון דולר, בהשוואה ל-479 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. כמו חברות ציבוריות רבות, גם קיידנס בחרה לאמץ בדו"ח הנוכחי את את כללי החשבונאות החדשים בתקן ASC Topic 606. החל מ-2019 כל החברות יהיו מחויבות לדווח על הנתונים הכספיים שלהן על פי התקן החדש. חברות שבוחרות לאמץ את התקן החדש כבר כעת מחויבות להמשיך ולדווח במקביל גם על פי התקן הקודם, ASC 605. על פי התקן הקודם, הכנסותיה של קיידנס ברבעון השני הסתכמו  ב-515 מיליון דולר, בהשוואה ל-479 מיליון דולר ברבעון המקביל.

בנוסף, החברה מדווחת על רווח נקי על פי GAAP של 75 מיליון דולר ורווח נקי של 126 מיליון דולר Non-GAAP. במבט קדימה, קיידנס צופה הכנסות של 510-520 מיליון דולר ברבעון הבא. עבור שנת 2018 כולה, החברה צופה הכנסות של 2.07-2.09 מיליארד דולר.

ליפ בו טאן, נשיא ומנכ"ל קיידנס העולמית: "מגמות טכנולוגיות מרובות, במיוחד למידת מכונה (ML), מניעות את הפעילות המוגברת בתחום התכנון. אסטרטגיית תכנון המערכת שלנו מספקת מענה מושלם למגמות אלו בענפים רבים. היו לנו מספר הישגים מרשימים בתחום התעופה וההגנה וכן השקנו את פתרון הענן שלנו (Cadence Cloud), פורטפוליו הענן הראשון והרחב ביותר בתעשייה לפיתוח מערכות אלקטרוניות ושבבים".

ג'ון וול, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים של קיידנס: "תפעול עקבי ומתמשך הניב תוצאות טובות עבור קיידנס גם ברבעון זה. אנו ממשיכים להוביל בחדשנות, מה שהופך את מוצרינו לקריטיים עבור לקוחותינו, בעוד מאמצינו לשפר באופן תדיר את היעילות התפעולית, מגדילים את הרווחיות ותזרים המזומנים שלנו".

קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , סמיקונדקטורס , קניין רוחני , רכיבים

פורסם בתגיות: Cadence , קיידנס