ערכת Signoff של קיידנס הוסמכה ל-ARM Cortex ב-7 ננומטר

2 אוגוסט, 2018

חברת פתרונות התכנון האלקטרוני, קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הכריזה כי כלי ה-Signoff, הדיגיטל בזרימה מלאה וכן ערכת האימות שלה, תומכים כעת במעבד Cortex A76 החדש של חברת ARM, עבור מחשבים ניידים וסמארטפונים. כדי לזרז את תהליך האימות של המעבד החדש, קיידנס שחררה ערכת "אימוץ מהיר" ל-7 ננומטר (Rapid Adoption Kit – RAK) המאפשרת ללקוחות לשפר הביצועים, את צריכת ההספק ולהקטין את שטח השבב.

ערכת האימוץ המהיר עבור מעבדי 7 ננומטר כוללת תיעוד מקיף המאפשר ללקוחות לבצע אופטימיזציה של זרימת היישומים הדיגיטלית כדי להשיג את מטרות ה-PPA -Power, Performance, Area כאשר מתכננים מוצרים חדשים המבוססים על מעבד Cortex A76. קיידנס הודיעה שהיא עבדה בשיתוף פעולה עם ARM על-מנת לוודא שערכת האימות משפרת את תהליכי האימות והבקרה ואת התפוקה.

"השקת מעבדי ה-Cortex A76 מביאה עמה הזדמנות לחדשנות במחשבים ניידים, סמארטפונים ועוד", אמר נאנדן נאימפלי (Nandan Nayampally), סגן נשיא לקוחות ב-ARM. "בעזרת תקשורת רציפה עם קיידנס, אנחנו יכולים לספק סביבות פיתוח משופרות". סגן נשיא בחטיבת הדיגיטל וה-Signoff בקיידנס, ד"ר צ'ין-צ'י טאנג (Chin-Chi Teng), אמר שהחברה עבדה בשיתוף מלא עם ARM במטרה להבטיח כי שכלי ה-Signoff וערכת האימות יתמכו ב-Cortex A76. "שיתוף הפעולה עם ARM מספק למתכנתים ומהנדסי חומרה את הבטחון ואת הטכנולוגיות הדרושים להגיע לשוק מהר יותר".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים