הסכם הפצה ראשון למדיגוס בארצות הברית

2 אוגוסט, 2018

החברה שפיתחה מכשור לטיפול זעיר פולשני בצרבת כרונית, חתמה על הסכם הפצה עם מיקרו-טק האמריקנית. בארצות הברית קיים שיפוי ביטוחי המכסה חלק מעלויות הטיפול, שיתמוך בחדירת החברה לשוק הרפואי הגדול בעולם

חברת מדיגוס (Medigus), שפיתחה את מערכת ה-MUSE לטיפול זעיר-פולשני בצרבת כרונית, הודיעה אתמול (ד') כי חתמה על הסכם הפצה בלעדי עבור מערכת MUSE בארצות הברית עם חברת מיקרו-טק (Micro-Tech Endoscopy), יצרנית עולמית של ציוד אנדוסקופי מתכלה וסטנטים א-וסקולריים, הנמצאת בבעלותה של חברת האם הסינית מיקרו-טק. ההסכם מסמן את כניסתה של מדיגוס לשוק האמריקני, שהוא שוק המכשור הרפואי הגדול בעולם.

ההסכם המסחרי החדש יחל באופן מיידי, לתקופת זמן ראשונית של שלוש שנים. לאחר התקופה הראשונית, ההסכם עשוי להיות מורחב לתקופות נוספות בנות שנתיים, כל אחת, עם עלייה שנתית בכמויות המינימום עבור השנה הרביעית עד השנה השביעית. למדיגוס יש כבר הסכם הפצה בלעדי עם חברת מיקרו-טק אירופה להפצת מערכת MUSE בגרמניה.

מערכת MUSE שפיתחה מדיגוס משמשת לביצוע ניתוחים במערכת העיכול לטיפול בצרבת כרונית בטכנולוגיות זעיר פולשניות. פתרון MUSE הוא סוג של אנדוסקופ גמיש וחד-פעמי, המצויד בראייה אולטרא-סונית, מהדק רקמות ומצלמה מהקטנות מסוגה בעולם. המערכת, הכוללת יכולת הידוק (Stapling) תחת הנחייה אולטראסונית, מוכנסת לקיבה דרך הפה ומאפשרת לבצע את הניתוח בלא חתכים חיצוניים, ולהציע לחולים פיתרון ארוך טווח לתסמונת על ידי טיפול בגורם האנטומי שמחולל את תסמיני ה-GERD.אודות מדיגוס.

מה שיסייע לתמוך בכניסה של החברה בכניסה לשוק האמריקני היא העובדה כי הליך הטיפול במערכת MUSE מכוסה בארצות הברית בשיפוי ביטוחי עבור הליך פונדופליקציה אנדוסקופיה. בינואר 2018 עודכן השיפוי הביטוחי עבור ההליך וכלל עלייה של 93% בתשלום עבורו.

מנכ"ל מדיגוס כריס רולנד ציין כי החברה מצפה להרחיב את זמינות המערכת באמצעות מערך המכירות של מיקרו-טק בארצות הברית. "הסכם זה מהווה התרחבות אורגנית של מערכת היחסים החזקה שכבר יש לנו עם מיקרו-טק אירופה ואנו מעריכים את ההכרה מצד מיקרו-טק באיכות ובחדשנות של מוצרינו".

מדיגוס דיווחה לאחרונה על תוצאות מניסוי מעקב קליני בינלאומי ורב-מרכזי שערכה במערכת MUSE, כפתרון אנדוסקופי ארוך טווח לטיפול בצרבת כרונית ללא ניתוח. הניסוי, שהחל ב-2015 ואשר המעקב עליו יסתיים ב-2020, כולל 71 חולים ב-13 מרכזים רפואיים בארצות הברית, גרמניה ואיטליה. התוצאות הראו השיפור של כ-60% במדד איכות החיים של המטופלים, עם הפחתה של לפחות 50% בנטילת תרופות נגד צרבת אצל מרבית המטופלים אחרי שנתיים מביצוע הטיפול.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: מכשור רפואי

פורסם בתגיות: Medigus , מדיגוס