אופטימל פלוס תפקח על קווי הייצור של און סמיקונדקטור

30 אוגוסט, 2018

אחת מהמטרות של חברת און סמי היא להשתמש בתוכנה הישראלית ככלי מרכזי שיאפשר לה לשפר את התפוקה ולצמצם את מספר הרכיבים הפגועים מכל מיליון רכיבים מיוצרים - למספר חד-ספרתי

חברת און סמיקונדקטור (ON Semiconductor) תתקין את מערכת בקרת הביצועים של חברת אופטימל פלוס מחולון (Optimal Plus) בכל מפעלי ייצור השבבים שלה. ההחלטה התקבלה לאחר השלמת פיילוט מוצלח שהדגים את יכולות איסוף וניתוח המידע של אופטימל פלוס במתקני הייצור של החברה. חברת און סמי הודיעה שהמערכת של אופטימל פלוס תותקן בכל קווי הייצור שלה, ותאפשר לאסוף מידע, לנתח אותו ולהפיק ממנו תובנות שיאפשרו לשפר את הייצור ולהפחית את שיעור הרכיבים הפגומים.

אחת מהמטרות של חברת און סמי היא להשתמש בתוכנה הישראלית ככלי מרכזי שיאפשר לה לשפר את התפוקה ולצמצם את מספר הרכיבים הפגועים מכל מיליון רכיבים מיוצרים (Defective Parts Per Million) למספר חד-ספרתי. "אנחנו מצפים להפחתת העלויות, ולשיפור היעילות והאיכות של הייצור", אמר מנהל מפעל הייצור של און סמי בעיר נמפה, אידהו, ארה"ב.

התוכנה של חברת אופטימל פלוס אוספת מידע ממערכות בקרת הייצור ( Manufacturing Execution System), ממערכות הבדיקה בקצה קו הייצור (Wafer Acceptance Test) וממערכות בדיקת האיכות והתיפקוד של הרכיבים המיוצרים (Final Test and System Level Test). חברת אופטימל פלוס הוקמה בשנת 2005 על-ידי דן גלוטר וניר ארז וגייסה מאז הקמתה כ-70 מיליון דולר. היא היתה אחת מהחברות הראשונות בשוק שהמוצר שלה מתבסס על אנליטיקס וביג דטה. לחברה יש מספר לקוחות מתחום תעשיית השבבים, בהן קואלקום, מארוול, AMD ואנבידיה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: on semiconductor , Optimal Plus