קמטק מעלה משמעותית את תחזית הצמיחה ל-2018

26 ספטמבר, 2018

לאור העלייה בביקוש למערכות החברה, קמטק צופה כי הכנסותיה ב-2018 יהיו גבוהות מ-120 מיליון. מנכ"ל קמטק: "אנו מצפים להמשיך ולהגדיל את נתח השוק שלנו גם ב-2019 ומעבר לה,"

לאחר שדיווחה באחרונה על הכנסות שיא של 30.5 מיליון דולר ברבעון השני, חברת קמטק (Camtek), המפתחת ציוד ב מעלה את תחזית ההכנסות לשנת 2018. אתמול הודיע מנכ"ל החברה, רפי עמית, כי לאור הגידול המתמשך בהזמנות החברה צופה כי הכנסות החברה ב-2018 יהיו גבוהות מ-120 מיליון דולר וישקפו צמיחה שנתית של יותר מ-30%. ב-2017 עמדו הכנסות החברה על 79.3 מיליון דולר.

"לאור הטכנולוגיות שחשפנו בשנה האחרונה, לצד פעילויות הפיתוח הנמשכות וההשקות הצפויות של מוצרים חדשניים, אני בטוח כי נשמר את מעמדנו המוביל ואנו מצפים להמשיך ולהגדיל את נתח השוק שלנו ב-2019 ומעבר לה," הוסיף עמית.

חברת קמטק מפתחת מערכות בדיקה ומטרולוגיה לבקרת תהליכי ייצור שבבים. למעשה, רק השנה היא מגדירה את עצמה כחברת שבבים טהורה, זאת לאחר שבאוקטובר 2017 היא מכרה את חטיבת ה-PCB שלה לקרן סינית תמורת כ-35 מיליון דולר. בעקבות העיסקה, היא מתמקדת כעת בשני תחומים הקשורים לייצור שבבים: מדידות ובדיקת פרוסות סיליקון ושבבים בתהליך הייצור, ומדידות בתהליכי ייצור של מצעים מתקדמים למעגלים משולבים (שבבים).

המיקוד העסקי מוכיח את עצמו עד כה והשנה רשמה החברה גידול עקבי בהכנסות מרבעון לרבעון. בעקבות התפנית העסקית החיובית עלתה ב-12 החודשים האחרונים מנייתה של קמטק בנסד"ק בכ-70% והיא נסחרת לפי שווי שוק של 290 מיליון דולר.

התמקדות בשוק הבדיקות הדו-מימדיות

בתוך כך דיווחה אתמול החברה כי קיבלה מחברה עולמית מובילה, המספקת שירותי ייצור שבבים ובדיקתם במיקור חוץ, הזמנה בהיקף של 4.5 מיליון דולר עבור הדגם החדש של מערכת Eagle לבדיקה דו-מימדית (2D) של שבבים. המערכות צפויות להיות מותקנות ברבעון הרביעי של 2018.

המערכת החדשה כוללת טכנולוגיה ייחודית לזיהוי סדקים פנימיים בפרוסות סיליקון, המתרחשים בזמן חיתוך הפרוסות. לדברי החברה המערכת מאתרת חתכים זעירים שלא ניתן להבחין בהם בבדיקות רגילות ושעשויים לגרום לכשלים בייצור שבבים.

סמנכ"ל התפעול של קמטק, רמי לנגר, אמר כי ההזמנה מעידה על הגידול של החברה בנתח שוק הבדיקות הדו-מימדיות. "הדבר תואם את האסטרטגיה שלנו למינוף מעמדנו המוביל בשוק בתחום בדיקות מטרולוגיה בשבבים לטובת הגדלת נתח שוק בבדיקות דו-מימדיות".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , ייצור וקבלנות משנה , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: קמטק