כנס המשתמשים של קיידנס, CDNLive 2018, יתקיים ב-15 באוקטובר

7 אוקטובר, 2018

הכנס יתקיים במלון דוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב וייפתח על-ידי נשיא קיידנס העולמית ועל-ידי מנכ"ל חברת אנפורנה וסגן נשיא אמזון העולמית. אדר סגל: "הארוע מספק פלטפומרה לשיתוף מידע עבורנו ועבור לקוחותינו"

כנס המשתמשים הטכנולוגי השנתי של חברת קיידנס בישראל, CDNLive 2018, יתקיים ביום ב', 15 לאוקטובר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הכנס נחשב לאחד מהכנסים המקצועיים הגדולים בישראל למשתמשים ולמפתחים בתעשיית השבבים והאלקטרוניקה הישראלית. הארוע ייפתח בהרצאה של נשיא קיידנס העולמית (Cadence) אנירוד דוואגן (Anirudh Devgan) ובהרצאה של מנכ"ל אנפורנה לאבס וסגן נשיא אמזון, ביליק הרווי (Bilic Hrvoye).

מנהל מרכז המכירות והתמיכה של קיידנס ישראל, אדר סגל, אמר שכנס CDNLive 2018 מספק פלטפורמה לשיתוף מידע וידע, "עבורנו ועבור לקוחותינו. מומחים מקיידנס ומתעשיית השבבים יספקו עידכונים על ההתפתחויות בתחום עם דגש על תכנון, וריפיקציה, SoC ועוד". לצד הכנס תתקיים תערוכה המציגה שיתופי פעולה של קיידנס עם השותפים העסקיים. הין החברות הנוספות שישתתפו במסלולי התוכן: Vayyar  ,Altair (SONY), TI ,Celeno, Kramer Electronics, Innoviz ,Valens ועוד. בין נותני החסות לארוע: אמזון, TSMC, Global Foundries ToweJazz, ו-Cliosoft.

לתוכנית הכנס ולהרשמה: CDNLive 2018

בתוך כך הודיעה חברת קיידנס שחברת Global Unichip Corporation – GUC הטאיוואנית הטמיעה את פלטפורמת האמולציה החדשה Cadence Palladium Z1 (בתמונה למטה) על-מנת להאיץ את התכנון של מערכות על-גבי שבב (SoC).

באמצעות שילוב של Palladium עם פתרון הסימולציה Xcelium Parallel Logic של קיידנס, הצליחו מהנדסי GUC ליישם תרחישי וריפיקציה מורכבים יותר לאימות ה-SoC, לקבל יכולות Debug ולקצר את זמן האימות עד עד פי 795. בנוסף לשתי המערכות האלה, השתמשו מהנדסי GUC גם בפתרונות הווריפיקציה Verification IP ופלטפורמת JasperGold Formal Verification.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: Cadence , CDNLive