Digi-Key מגרילה Chevrolet Camaro ב-electronica 2018

18 אוקטובר, 2018

התחרות על המבקרים בתערוכת האלקטרוניקה שתתקיים בחודש הבא במינכן צוברת תאוצה. מפיצת הרכיבים הגלובלית Digi-Key תביא לתערוכה מכונית בשווי של 50,000 אירו שתוגרל בין המבקרים

חברת ההפצה הגלובלית Digi-Key Electronics תגריל מכונית ספורט מדגם Chevrolet Camaro V8 Convertible, בין המבקרים בתערוכת electronica 2018 שתתקיים באמצע חודש נובמבר במינכן. בהגדרלה ישתתפו אנשים אשר יגיעו לביתן החברה בתערוכה (booth B5.165) ויאפשרו סריקה של כרטיס הכניסה שלהם לתערוכה, או מבקרים שלא יוכלו להגיע לביתן, אבל יירשמו באתר ההגרלה של החברה באינטרנט.

ההכרזה על הזוכה תתקיים בפתיחת היום האחרון של התערוכה, ב-16 לנובמבר. החברה שילמה מראש את כל המסים הנדרשים בגרמניה, אולם אם הזוכה מעוניין להעביר את המכונית לארץ אחרת, כל ההוצאות הנוספות יהיו על חשבונו. לחלופין, החברה מאפשרת לזוכה לוותר על הרכב ולקבל 50,000 אירו במזומן.

חברת Digi-Key תציג בתערוכה את קיבולת המלאי שלה, הכוללת 8.4 מיליון רכיבים של כ-750 יצרנים שונים שהיא מייצגת, מהם כ-1.5 מיליון מק"טים המצויים במלאי. החברה מבטיחה אספקה בתוך 48 שעות של הזמנות שנעשו באתר האינטרנט שלה, לכל מקום באירופה. בנוסף, היא תציג בתערוכה חבילה של כלי פיתוח ותכנון שהיא פיתחה ביחד עם שותפים אסטרטגיים, המאפשרים לבצע תכנון באתר ולהמיר אותו ישירות לרשימת חומרים שינתן להזמין ממנה.

למידע נוסף: Digi-Key Electronics

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Digi-Key , DigiKey