אבנט ישראל עברה למבנה חדש במושב בני דרור

5 נובמבר, 2018

המבנה החדש ממוקם במושב בני דרור בשרון. הוא משתרע על-פני שטח של 2,500 מ"ר, וכולל גם מחסן רכיבים לצורך מענה מהיר לדרישות מיוחדות. הוא נחנך בשבוע שעבר בהשתתפות שני הנשיאים של Avnet EMEA

בתמונה למעלה מימין לשמאל: סלובודן פוליארוביץ', טל סגמן, אלון עדה, מריו אורלנדי ורון קרמר

חברת אבנט ישראל הנמצאת בבעלות מפיצת הרכיבים הגלובלית אבנט (Avnet), חנכה בשבוע שעבר את המבנה החדש במושב בני דרור, אליו היא עברה מהמבנה הקודם שליד תל מונד שממנו היא פעלה ב-20 השנים האחרונות. טקס חנוכת הבית התקיים בשבוע שעבר בנוכחות מנהלים בכירים מתעשיית האלקטרוניקה הישראלית, ובהשתתפות שני הנשיאים המשותפים של Avnet EMEA: סלובודן פוליארוביץ' (פולי) ומריו אורלנדי.

חברת אבנט נחשבת למפיצת הרכיבים האלקטרוניים הגדולה בישראל. החברה מעסיקה כ-120 עובדים ובשנה האחרונה הסתכמו מכירותיה בכ-160 מיליון דולר. בחברה לא מסגירים מה היה היקף ההשקעה, אולם מדגישים שהיא היתה "משמעותית", ומבטאת את המחוייבות של אבנט העולמית לפעילות החברה בישראל. לצד משרדים מודרניים ומרווחים מאוד אשר עוצבו על-ידי הדס מקוב-קדם, כולל המבנה בשטח של כ-2,500 מ"ר גם מחסן רכיבים בשטח כולל של כ-350 מ"ר.

מחסן רכיבים גלובלי-לוקלי

אומנם רוב המשלוחים אל לקוחות אבנט בארץ מגיעים ישירות מארבעת מחסני הענק של אבנט באירופה, אולם בחברה החליטו לפני מספר שנים להקים גם מחסן מלאים מקומי קטן. כמותית, רק כ-20% מאספקות אבנט לשוק הישראלי מועברות דרך המחסן המקומי, אולם הוא מאפשר לאבנט מתן גמישות בתפירה של פתרונות ללקוחות בעלי דרישות מיוחדות, או ללקוחות הנדרשים לאיסוף עצמי. בחברה הסבירו שההיערכות של מחסן מקומי במקביל למחסני החברה הגלובלית, "מאפשרת ללקוחות אבנט ליהנות מכל העולמות בתמיכה בשרשרת האספקה".

משרדי אבנט החדשים. צילום: Techtime
משרדי אבנט החדשים. צילום: Techtime

המבנה החדש שומר על הרבה מהמאפיינים של המבנה הקודם: זהו מבנה חד-קומתי בשטח פתוח בין שדות ירוקים ובמרחק של פחות מקילומטר אחד מהמיקום הקודם. העיצוב נועד לשלב בין אווירה כפרית חמה ואינטימית, לבין העבודה הקבוצתית במרחבים פנימיים פתוחים, המאפיינת את תעשיית ההייטק. סמנכ"ל תפעול ומכירות באבנט ישראל, אלון עדה, סיפר שהמבנה הקודם אוכלס כשהחברה היתה קטנה בהרבה: "עם השנים הוא הלך והתמלא עד שהפך צר מלהכיל".

הפרוייקט הובל על-ידי סמנכ"ל הכספים של אבנט ישראל, רון קרמר, ובוצע על-ידי חברת יניב הנדסה. סלובודן פוליארוביץ' אמר בטקס חנוכת המבנה שאבנט שמחה מאוד להשקיע בארץ ויש לה עסקים מצויינים בישראל. לדברי מריו אורלנדי, "ישראל היא כיום בלב החדשנות בתעשייה שלנו". מנכ"ל אבנט ישראל, טל סגמן, אמר שההשקעה במבנה החדש, "מבטאת את האמונה של אבנט העולמית באבנט ישראל ובתעשיית ההייטק בארץ, ואת הרצון שלה לבצע השקעות בישראל".

סרטון וידאו של אבנט ישראל המתעד את המעבר:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה