Celeno גייסה 10 מ' דולר בהובלת Iris Capital

2 ינואר, 2019

סלנו, המפתחת שבבי תקשורת WiFi עתירי ביצועים מעוניינת להתרחב בשווקי מפתח חדשים באירופה. החברה צפויה להשיק השנה דור חדש של שבבים שיאפשרו להכפיל את ביצועי רשת ה-WiFi

קרן ההשקעות האירופאית Iris Capital הודיעה היום כי הובילה השקעה אסטרטגית של 10 מיליון דולר בחברה הישראלית סלנו (Celeno), המפתחת שבבי תקשורת Wi-Fi עתירי ביצועים. המימון ישמש את החברה לפיתוח מוצרים חדשים ולהתרחבות בשווקי מפתח באירופה. ירון רוזנבאום, השותף הישראלי ב-Iris Capital, יצטרף  כמשקיף לדירקטוריון סלנו.

חברת סלנו מפתחת ומספקת שבבים ליישומי מולטימדיה ברשתות Wi-Fi ביתיות באיכות גבוהה (HD). שבבי ה-Wi-Fi של החברה מאפשרים להריץ תכני וידאו באיכות גבוהה ובו-זמנית למספר אביזרים: ממיר כבלים, מחשבים אישיים, מחשבי טאבלט, מכשירי טלוויזיה, מקליטי וידיאו דיגיטליים (DVR), שרתי מדיה והתקנים נוספים בעלי יכולות Wi-Fi. עד היום הותקנו השבבים והתוכנה שלה עשרות מיליוני בתים ברחבי העולם על ידי קרוב ל-100 ספקיות תקשורת גלובליות מובילות.

כדי למקסם את ביצועי המערכת ותקשורת ה-Wi-Fi, השבבים של סלנו כוללים שתי טכנולוגיות: סורק Argus, אשר סורק את טווח התדרים הפנויים ומאתר את הערוץ הכי פחות עמוס, וזאת מבלי להפריע לשירות על להביא לגידול בעלויות. הטכנולוגיה השנייה היא OptimizAIR, המאפשרת יצירה של רשתות וירטואליות מרובות לכל שירות ואפילו לכל מכשיר, וזאת באמצעות שימוש בנקודת Wi-Fi זהה והקצאת משאבי Wi-Fi לכל רשת ומכשיר.

השבבים החדשים יכפילו את ביצועי הרשת

ערכות שבבי ה-Wi-Fi של סלנו מוטמעות כיום במוצרים כדוגמת ראוטרים, מגברי Wi-Fi וממירים מתקדמים של יצרניות ציוד הקצה עולמיות כגון ARRIS, Compal ו-Samsung, המותקנים בעשרות מיליוני בתים בעולם באמצעות ספקי גישה כמו Charter Communications (Time Warner Cable לשעבר) בארצות הברית ו-Vodafone ו-Liberty Global ביותר מ-15 מדינות באירופה ודרום אמריקה. טכנולוגיות ה-Wi-Fi של Celeno מציעות פתרונות QoS לניהול איכות השידור, יכולות לניהול ואופטימיזציה של רשתות ואנטנות חכמות המאפשרות יכולות Gigabit Wi-Fi אמיתיות.

סלנו, שהוקמה בשנת 2005, מעסיקה מעל 150 עובדים. לחברה משרדים ברעננה, בארצות הברית, באירופה ובאסיה. המשקיעים הנוכחיים בחברה כוללים את Cisco, Liberty Global, Pitango, 83North, Vintage RedDot, Poalim Capital Markets וקרן מימון ההמונים OurCrowd.

סלנו צפויה לחשוף בתחילת 2019 את הדור הבא של ערכות השבבים לתקן החדש Wi-Fi 6 (802.11ax), שלדברי החברה יכללו חידושים שטרם קיימים בשוק. השבבים החדשים צפויים להתבסס על טכנולוגיה המכונה על ידי סלנו Elastic MIMO, אשר תאפשר להכפיל את ביצועי רשת ה-WiFi תוך צמצום ניכר בגודל הפיזי של ההתקנים ובעליות הייצור. בשבבים החדשים, אפנון ה-MIMO מותאם באופן דינמי, בטווח שבין 2.4-5 ג'יגה-הרץ, על בסיס התעבורה ותנאי המכשירים בזמן אמת, וכך לבצע אופטימיזציה ביחס לרשת כולה ולא ביחס לכל פס בפני עצמו.

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: גיוסי הון , סמיקונדקטורס , תקשורת אלחוטית

פורסם בתגיות: celano , תקשורת WiFi