קיסייט השיקה את סדרת InfiniiVision 1000 X-Series

29 ינואר, 2019

סדרת האוסילוסקופים החדשה מיועדת למשתמשים ברמת ה-Entry Level, אולם מבוססת על הממשקים וטכנולוגיות של הדגמים בעלי הביצועים הגבוהים של החברה. האוסילוסקופים החדשים כוללים 4 ערוצים ורחב פס של 200MHz

חברת קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) משיקה דגמים חדשים של אוסילוסקופים במשפחת InfiniiVision 1000 X-Series, הכוללים 4 ערוצים ורוחב פס של עד 200MHz. האוסילוסקופים כוללים בין השאר: ארבעה ממשקי Serial Peripheral Interface – SPI, ומאפשרים חיבור מרחוק למכשיר באמצעות רשת מקומית (LAN).

סדרת InfiniiVision 1000 X-Series משתמשת בממשק המשתמש ובטכנולוגיות המדידה המצויות בסדרת הדגמים בעלי הביצועים הגבוהים ממשפחת Keysight InfiniiVision. הממשק אינטואיטיבי וקל לשימוש עם תכונות מובנות מראש המסייעות לתפעל במהירות את הפונקציות הקיימות ולשפר את יכולות המדידה. המערכת כוללת 17 סיגנלים שהוטענו מראש ומיועדים להדרכה על המכשיר, זאת כדי לסייע למשתמשים לעשות שימוש מהיר ביכולות המדידה והאנליזה של הסדרה.

"ויזואליזציה של סיגנלים חשמליים מסייעת להבין את הקשר בין משתני הזמן והמתח, אלו נתונים חשובים ליצירת תובנות אצל מהנדסי האלקטרוניקה", ציין טאיט פולסן, מנהל, Altoo Measurement Science. הדגמים החדשים של InfiniiVision 1000 X-Series מאפשרים לשדרג את רוחב הפס באמצעות רישיון תוכנה ייעודי. כך  מתאפשרת רכישה של מכשיר ברוחב הפס הנדרש היום, ולשדרג בהתאם לדרישות העתיד. האוסילוסקופים זמינים ברוחבי פס של 70, 100 ו-200MHz. הם כוללים:

  • טכנולוגיית Custom Keysight MegaZoom IV ASIC המאפשרת קצב עדכון (update rate) של 50,000 צורות גל (waveforms) לשנייה, וכן קצב דגימה (sample rate) של GSa2 לשנייה. תכונה זו מאפשרת ויזואליזציה של שיבושים אקראיים ולא סדירים או אנומליות שאוסילוסקופים מקבילים עלולים לפספס.
  • אינטגרציה של six-in-one כולל: frequency response analyzer (Bode plotting), function generator, protocol analyzer, digital voltmeter, frequency counter
  • קישוריות של האוסילוסקופ על גבי רשתות LAN המאפשרות למהנדסים מרוחקים לעבוד על גבי אותו מכשיר, כך שמתאפשר לקולגות לשתף פעולה ולחלוק את הציוד המצוי פיסית במקום אחד, ולהשתמש בו בצורה מרוחקת.
  • איכויות מדידה מקצועיות ואנליזה ספקטרלית בציר התדר, מבוססת תוכנה – כולל: fast Fourier transform (FTT) function
אוסילוסקופ מסדרה InfiniiVision 1000 X-Series
אוסילוסקופ מסדרה InfiniiVision 1000 X-Series

"בבואנו לפתח את המודלים בסדרת 1000X עמדה לנגד עינינו סוגיית האיכות. התעשייה זקוקה לאמצעי מדידה שניתן לסמוך עליהם כדי לבצע את ההחלטות הנכונות בתהליך הפיתוח, ובמחיר בר השגה", ציין דייב ציפריאני, סגן נשיא ומנהל כללי של Keysight Digital Photonics Center of Excellence. "באמצעות מינוף של טכנולוגיה מוכחת בה אנו עושים שימוש באוסילוסקופים היוקרתיים שלנו, קיסייט מציעה ללקוחותיה אמצעי מדידה שהם יכולים לבטוח בהם כבר ברמת ה-Entry Level."

למידע נוסף אודות האוסילוסקופים החדשים: InfiniiVision 1000 X-Series

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , צב"ד , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים