ארגוס תאבטח את מתג האיתרנט הממונע של מארוול

31 ינואר, 2019

מארוול תטמיע את טכנולוגיית האבטחה של ארגוס בתוך שבב Marvell 88Q5050, המשמש כמתג מרכזי לרשתות איתרנט ממונעות הפועלות בקצב של 1Gbps

יצרנית השבבים מארוול (Marvell) תשלב את טכנולוגיית האבטחה של ארגוס (Argus Cyber Security) מקרית עתידים בתוך שבבי Marvell 88Q5050 המשמשים כמתגים מרכזיים ברשתות איתרנט בתוך הרכב. הטכנולוגיה של החברה עוקבת אחר תנועת הנתונים בתוך רשת התקשורת של כלי הרכב ומאתרת חריגות שעשויות להעיד על ניסיונות תקיפה. מארוול תטמיע בתוך השבב את מערכת ההגנה Argus IDPS Ethernet, כדי לספק לו יכולת אבטחה משופרת. שבב 88Q5050 מבוסס על מעבד ARM Cortex-M7 ועומד בתקן איתרנט IEEE802.3. הוא כולל שמונה ממשקי תקשורת איתרנט בקצב של 1Gbps.

הפתרון של ארגוס גם עובד בשילוב עם מערכות ההגנה ארוכת הטווח Argus Lifespan Protection, המספקת לרכב הגנה מקושרת: קבלת תמונת המצב בזמן אמת, זיהוי מתקפות באמצעות ניתוח Big Data לכל רוחב צי הרכב, יחד עם יכולות מניעה ובלימה של המתקפות, באמצעות עדכונים משודרים באלחוט (OTA). מערכת Argus Ethernet IDPS היא שכבת הגנת סייבר לרשתות איתרנט בכלי רכב. היא מנטרת את הרשת ומזהה פעילות זדונית, מאבחנת מתקפות ומונעת מהן לפגוע ברכב. היא מדווחת למערכת Lifespan Protection על כל מתקפה שהתגלה, ועל0-ידי כך מייצרת מידע ותובנות לתועלת כל כלי הרכב המקושרים.

חברת ארגוס סייבר הוקמה בשנת 2013 על-ידי שלושה יוצאי יחידה 8200, ופיתחה אסטרטגיית אבטחה רב-שכבתית המבוססת על סדרת כלים המנטרים את כל משאבי המיחשוב והתקשורת ברכב. בחודש נובמבר 2017 היא נמכרה לחברת קונטיננטל הגרמנית בעיסקה שהיקפה נאמד בכ-450 מיליון דולר. כיום היא פועלת בחברה עצמאית בבעלות חברת Elektrobit. אלקטרוביט היא חברת תוכנה עצמאית הנמצאת בבעלות קונטיננטל, ומספקת תוכנות לכלי-רכב בתחומים דוגמת מכוניות מקושרות, טכנולוגיות ממשקי אדם-מכונה (HMI), ניווט, מערכות סיוע לנהג ויחידות בקרה אלקטרוניות (ECU).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות , סמיקונדקטורס