קיסייט תקיים סמינר USB Type-C ב-27 במרץ 2019 בחיפה

28 פברואר, 2019

הסמינר יועבר על-ידי ג'יט לים ורולאנד שרזינגר, שהם שני מומחים בכירים של חברת קיסייט העולמית ואחראים על מדיניות הפיתוח של החברה בתחום USB 3

ביום ד', ה-27 במרץ 2019 תקיים חברת קיסייט (Keysight Technologies) סמינר בתחום  USB Type-C שיועבר על-ידי מומחים של החברה שיגיעו לארץ. הארוע יתקיים בפארק התעשייה מת"ם בחיפה, באודיטוריום הנמצא בבניין 23. הסמינר כולל סקירת הסביבה העסקית והפרוטוקולים הפועלים על-גבי USB Type-C, ובדיקות שידור וקליטה במערכות USB3.1.

בנוסף, יוצגו בסמינר פרוטוקולי הבדיקות DPoC/Power Delivery 2, פתרונות בדיקה ומדידה של כבלים ומחברים, וכן כיצד מבצעים סימולציות SI/PI לפני ואחרי תכנון הלוח. הסמינר יועבר על-ידי ג'יט לים ורולאנד שרזינגר. ג'יט מנהל את תחום התקנים והתרונות של קיסייט בטכנולוגיות USB ו-Thunderbolt, ובעל נסיון של 33 שנים בתחום.

רולאנד מחזיק במעמד של Expert בקיסייט לתחומי Thunderbolt, USB, DDR5 ו-MIPI. הוא הצטרף לחברה בשנת 1980 כשעדיין היתה היולט פקארד. מאז שנת 2009 הוא מנהל את תוכנית קיסייט לתקנים בתחום המדידות הדיגיטליות של MIPI, ובמסגרת הזאת משמש כחבר פעיל בוועדות התקינה התעשייתיות.

לפרטים והרשמה: [email protected]

או בטלפון: 03-9288502

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: USB 3 , צב"ד