ראדא מדווחת על הזמנות בהיקף של 8 מיליון דולר

4 מרץ, 2019

כ-5 מיליון דולר מההזמנות הן למכ"מים טקטיים, מנוע הצמיחה העיקרי של החברה, ויתר ההזמנות היו למוצרים מתחום האוויוניקה. בחברה מצפים להכנסות של 40 מיליון דולר ב-2019

חברת האלקטרוניקה הצבאית ראדא (RADA) מנתניה מדווחת הבוקר על הזמנות חדשות בהיקף של כ-8 מיליון דולר. הזמנות בהיקף של מעל 5 מיליון דולר התקבלו עבור המכ"מים מבוססי התוכנה של ראדא להגנה מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת טווח (C-RAM), מערכות הגנה כנגד כלי טיס בלתי מאוישים (Counter-UAV) והגנה אווירית לטווחים קצרים (SHORAD). בחברה מסרו כי מרבית ההזמנות הינן הזמנות המשך מלקוחות קיימים, וחלקן הינן הזמנות ראשונות מלקוחות ביטחוניים בעלי פוטנציאל להזמנות המשך משמעותיות בעתיד. בראדא הוסיפו כי היקף ההזמנות החדשות מאשש הצפי להכנסות של יותר מ-40 מיליון דולר בשנת 2019, המשקפות גידול של 40% בהשוואה ל-2018.

ההזמנות הנותרות, בהיקף של 3 מיליון דולר, הן הזמנות המשך למוצרים האוויוניקה של החברה, בהם מערכות לכלי טיס בלתי מאוישים, מערכות למסוקים, מקליטי וידאו דיגיטליים, ותחזוקה של מערכות אוויוניקה.ראדא צפויה לספק את כלל ההזמנות במהלך שנת 2019. דב סלע, מנכ"ל ראדא הביע שביעות רצון מהיציבות בפעילות בתחום האוויוניקה, המייצרת מזומנים לחברה, ומהמשך המומנטום בתחום המכ"מים הרב-משימתיים, שמהווה את מנוע הצמיחה המרכזי של החברה בשנים האחרונות. "אנו ניצבים כעת בפני קבלת הזמנות המשך מלקוחותינו הראשונים, לצד הזמנות ראשוניות מלקוחות חדשים, המעידים על הפוטנציאל העתידי המשמעותי של תחום זה."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: דב סלע , מכ"ם טקטי , ראדא