מירה רוזנצוויג מונתה לסמנכ"לית הכספים של צ'ק-קאפ

18 מרץ, 2019

רוזנצוויג כיהנה בתפקידי ניהול פיננסיים באנטרה-ביו, קמטק ואלרון. צ'ק-קאפ אמורה להתחיל השנה במסחור בישראל ובאירופה בקפסולה שפיתחה לאבחון מוקדם של סרטן המעי הגס

חברת צ'ק-קאפ (Check-Cap) מעוספיה הודיעה היום על מינויה של מירה רוזנצוויג לסמנכ"לית הכספים (CFO) החדשה של החברה, והיא תיכנס לתפקידה בסוף חודש אפריל. צ'ק-קאפ פיתחה קפסולה נבלעת לאיתור סרטן המעי הגס, הכוללת בתוכה מקור קרינת X. החברה הצהירה לא מכבר כי בכוונתה להשלים ניסוי קליני סופי באירופה ולהכשיר קו ייצור ראשוני, ובמחצית השנייה להתחיל בשיווק מסחרי של הגלולה בישראל ובאירופה.

בארבע וחצי השנים האחרונות כיהנה רוזנזוויג כסמנכ"לית הכספים של חברת אנטרה-ביו, המפתחת תרופות לאוסטיאופורוזיס ותת-פעילות של בלוטת התריס. לפני כן כיהנה במספר תפקידים בתחום הפיננסי, ובכלל זה כסגנית נשיא וכסמנכ"לית כספים של חברת ציוד בדיקת השבבים קמטק (Camtek), וכמנהלת כספים באלרון תעשיות אלקטרוניות. כל החברות הללו, כמו צ'ק הנסחרת בנסד"ק, הינן חברות ציבוריות.

אלכס עובדיה, מנכ"ל צ'ק-קאפ, התייחס לחשיבות של ניסיונה הפיננסי של רוזנצוויג בצומת המכריע שבו מצויה החברה. "זוהי תקופה מרגשת עבור צוות העובדים שלנו, בה אנו מקדמים את המוצר שלנו לקראת ניסויים קליניים בארצות הברית ונערכים למסחור באירופה ובישראל. ניסיונה הרב של מירה בניהול פיננסי בתחום מדעי החיים ובחברות בשלבים מסחריים, יוכיח את עצמו כבעל תרומה משמעותית  תוך שאנו ממשיכים ליישם ביעילות את תוכניתנו העסקית."

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , מינויים , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: דן זיצ'ק , מירה רוזנצוויג