חברת הסייבר Guardicore גייסה 60 מיליון דולר

21 מאי, 2019

החברה פיתחה פיתרון להגנה על תשתיות IT באמצעות מיקרו-סגמנטציה של הרשת הפנימית ואכיפה אוטומטית של מדיניות האבטחה. סך גיוסיה של החברה: 110 מיליון דולר

חברת הסייבר התל-אביבית Gurdicore, המפתחת פתרונות להגנת סייבר על מרכזי מידע ותשתיות ענן בארגונים בינוניים וגדולים, השלימה גיוס הון ענק בהיקף של 60 מיליון דולר, שמעלה את סך גיוסיה עד היום ל-110 מיליון דולר.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההון-סיכון הישראלית קומרה קפטיל (Qumra Capital), המשקיעה בחברות סטארט-אפ בשלבים מתקדמים, ובין חברות הפורטפוליו שלה בשנים האחרונות נמנות Fiverr, Riskified ,AppsFlyer, Jfrog ,Signals Analytics, Sweet Inn, Minute Media, ו-EyeView. משקיעים חדשים נוספים שנכנסו להשקעה בחברה בסבב הנוכחי הם DTCP, Partech, כלל-טק ו-Access Industries.

בתחום אבטחת המידע, אחת הדרכים להגביר את האבטחה על תשתיות IT היא באמצעות סגמנטציה, כלומר חלוקת הרשת הפנימית למקטעים מבודדים, וזאת על מנת שבמקרה שמתקפה או פריצה לאחד מאזורי הרשת לא יסכן את שלמותה של הרשת כולה. החלוקה למקטעים מתבצעת באמצעות מתן הרשאות מוגדרות למשתמשים, יצירת שערים בין מקטע למקוע כדי לפצל את חיבורי התקשורת בין צומת וצומת ברשת.

הפיתרון של גארדיקור מתבסס על מתודולוגיה זו, אך לדברי החברה הייחוד שלו טמון בפישוט ובאוטומציה של התהליך. הפלטרפומה של החברה, הנקראת Centra, מבצעת תהליך בן שלושה שלבים: המערכת לומדת תוך זמן קצר את הרשת וממפה באופן ויזואלי ברור את כלל היישומים ואופני השימוש ברשת, בנייה של מדיניות שימוש המתבססת על מיקרו-סגמנטציה וניטור של כל חריגה, ומתן דגש על אכיפת מדיניות ההגנה. הפלטפורמה של החברה מנטרת באופן רציף את תעבורת הרשת ומתריעה בפני כל חריגה או ניסיון פריצה.

גארדיקור הוקמה ב-2013 על ידי המנכ"ל פבל גורביץ' (בתמונה למעלה), המנהל הטכנולוגי אריאל צייטליין ומנהל הפיתוח העסקי ודרור סלעי. בגארדיקור מציינים כי החברה מצויה בצמיחה מואצת בשנים האחרונות וכי ההון ישמש להרחבת מערך המכירות, השיווק והתמיכה בלקוחות. החברה משרתת לקוחות מתחומים מגוונים כמו פיננסים, מדיה, תקשורת ובריאות, המנהלות מאגרי מידע ואחסון גדולים.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , גיוסים

פורסם בתגיות: guardicore