אדוונסד אנרג'י האמריקאית פתחה מרכז מו"פ ושירות בקיסריה

8 יוני, 2019

יובל וסרמן: "הבאת החברה קרוב יותר אל הלקוחות הקיימים שלנו בישראל תספק לנו הזדמנות להרחיב את בסיס הלקוחות במגזרי השבבים והציוד התעשייתי"

חברת אדוונסד אנרג'י (Advanced Energy Industries) מפורט קולינס, קולורדו, פתחה מרכז מו"פ ותמיכה בלקוחות במבנה בשטח של 6,500 מ"ר ברחוב תרשיש בפארק התעשיות בקיסריה. המרכז פועל במתכונת של חברה בת וכולל משרדים, מרכז תיקונים ומעבדת פיתוח. "המתקן החדש מדגיש את המחוייבות שלנו להרחיב את התמיכה בלקוחות", אמר נשיא ומנכ"ל החברה, יובל וסרמן. "הבאת החברה קרוב יותר אל הלקוחות בישראל, תספק לנו הזדמנות להרחיב את בסיס הלקוחות במגזרי השבבים והציוד התעשייתי. הדבר גם יאפשר לנו לשתף פעולה עם מרכזי החדשנות הפועלים בארץ".

מנהל הפעילות של החברה בישראל, אמיר וקס, אמר שהמרכז יסייע ללקוחות בארץ באמצעות השילוב של תמיכה במכירות, מרכז תמיכה ושירות ומעבדת פיתוח אשר תבצע תכנונים ייעודיים לצרכים ספציפיים של הלקוחות המקומיים. חברת AE הוקמה בשנת 1981 ומעסיקה כ-2,200 עובדים. היא מספקת מקורות הספק למערכות בקרה מדוייקות וקריטיות, דוגמת ציוד לייצור שבבים, ציוד רפואי, ציוד מעבדתי כמו מיקרוסקופים אלקטרוניים, מערכות בקרה ועוד. בשנת 2018 הסתכמו מכירותיה בכ-719 מיליון דולר.

יובל וסרמן (מימין) ומחוללי אותות RF של AE לתהליכי פלסמה
יובל וסרמן (מימין) ומחוללי אותות RF של AE לתהליכי פלסמה

אמיר וקס נכנס לתפקיד ביוני 2018, במטרה להרחיב את פעילות החברה בקרב יצרני ציוד ישראלים לתעשיית השבבים. וקס הגיע מחברת אפלייד מטיריאלס ישראל, שבה מילא תפקידים שונים, כשבתפקידו האחרון היה מנהל פיתוח עסקי. הנשיא והמנכ"ל יובל וסרמן הוא בוגר לימודי הנדסה כימית באוניברסיטת בן גוריון, והחל את דרכו בתעשיית השבבים בחברת נשיונל סמיקונדקטורס במגדל העמק. הוא הצטרף ל-AE בשנת 2007 כסגן נשיא לשיווק ולמכירות, ובשנת 2014 מונה לתפקידו הנוכחי.

הפעילות העיקרית של חברת AE היא מול תעשיית השבבים, האחראית לכ-62% ממכירותיה. 23% מהמכירות הן למוצרים תעשייתיים וכ-15% מהמכירות הן תמורת שירות ותמיכה בלקוחות. בחודש שעבר היא חתמה על הסכם לרכישת חטיבת ה-Embedded Power של Artesyn Embedded Technologies תמורת כ-400 מיליון דולר. החטיבה מייצרת ספקי כוח AC-DC בטווח ההספקים 3Watts-24kWatts. העיסקה נועדה להרחיב את שוק היעד של החברה לתחומים הצומחים של מרכזי נתונים, תשתיות טלקום ותשתיות הדור החמישי.

בתחילת חודש מאי היא חתמה על הסכo עם חברת אלמה לייזרים מקיסריה, שלפיו תשלב אלמה את ספקי הכוח של AE ממשפחות UltiMod ו-CoolX במערכות הלייזר שלה לטיפולים אסתטיים. ספקי הכוח ממשפחת CoolX מספקים כוח עד להספק של 1000W בלא צורך בהפעלת אמצעי קירור מיוחדים או אפילו שימוש במאווררים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , סמיקונדקטורס