סלברייט מרחיבה את פעילותה ומגייסת 100 עובדים

25 יוני, 2019

החברה מספקת כלים לחילוץ מידע דיגיטלי ממכשירים עבור חקירות של גופי אכיפת חוק. לפני כשבוע היא חתמה על הסכם השקעה בהיקף של 110 מיליון דולר עם קרן IGP, כדי לממן את אסטרטגיית הצמיחה שלה

חברת סלברייט (Cellebrite) מפתח תקווה המספקת פתרונות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, מרחיבה את פעילות הפיתוח שלה בישראל ומגייסת כ-100 עובדים במשרות טכנולוגיות. הטכנולוגיה של סלברייט מאפשרת גישה חוקית (lawful access) לנתונים דיגיטליים ממכשירים סלולריים, התקני מחשוב, שירותי ענן, רשתות חברתיות ומקורות נוספים.

החברה נמצאת בבעלות מלאה של Sun Corporation היפנית שרכשה אותה בשנת 2007. כיום היא מעסיקה יותר מ-700 עובדים בעולם, בהם כ-500 במטה ובמרכז הפיתוח בישראל, והשאר ביותר מ-10 מוקדי פעילות נוספים. לפני כשבוע היא חתמה על הסכם השקעה בהיקף של 110 מיליון דולר עם קרן הצמיחה Israel Growth Partners, אשר תממן את אסטרטגיית הצמיחה שלה.

מקורות מידע חדשים: אבזרים לבישים והבית החכם

לפני כחודשיים החברה פירסמה תוצאות סקר שהיא ערכה בין 2,700 אנשי אכיפת חוק בעולם, על משקלן של העדויות הדיגיטליות בגילוי והוכחת עבירות. מהסקר עולה שטלפונים סלולריים הם המקור החשוב ביותר של מידע דיגיטלי. המקור השני בחשיבותו הוא מידע המגיע ממחשבים אישיים, והשלישי במרכזיותו הוא מידע המדיע ממצלמות מעקב ואבטחה (CCTV).

מעניין לציין שלאחרונה מצטרפים מקורות חדשים, כמו אבזרים לבישים וציוד המצוי בבית החכם. הקושי הגדול ביותר עימו מתמודדים גופי שמירת החוק הוא חילוץ מידע מוצפן או קבלת מידע מתוך טלפונים נעולים. החברה עובדת מול כ-6,000 גופי אכיפת חוק בעולם. היא מסרה שסיימה את שנת 2018 עם גידול של כ-35% במכירות, אולם לא מסרה מה היה היקף המכירות.

"ראיות דיגיטליות ממלאות תפקיד מרכזי הולך וגדל בעולם החקירות. בזכות העבודה של אנשי מרכז הפיתוח של סלברייט בישראל, מיליוני חקירות משטרה בעולם מגיעות לפתרונן", אמרה אסנת תירוש, מנהלת משאבי האנוש בחברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , אבטחת סייבר , השקעות והון סיכון , חדשות