טקטרוניקס חשפה בישראל אוסילוסקופים חדשים

21 יולי, 2019

המשפחות החדשות MSO3 ו-MDO4 הוצגו לתעשייה הישראלית בכנס השנתי של החברה שהתקיים בשיתוף עם חברת איסטרוניקס בשבוע שעבר במלון דניאל בהרצליה, בהשתתפות מהנדסים מ-90 חברות

בכנס השנתי של חברת טקטרוניקס (Tektronix) שהתקיים בשבוע שעבר שאותו ארגנה חברת איסטרוניקס נציגת טקטרוניקס בישראל, הוצגו לראשונה בישראל האוסילוסקופים החדשים MDO3 ו-MSO4. הכנס נערך במלון דניאל בהרצליה בהשתתפות כ-150 מהנדסים מ-90 חברת הייטק בישראל.

האוסילוסקופ MSO4 מספק רוחב סרט של עד 1.5GHz ועד שישה ערוצים ב-12 סיביות. האוסילוסקופ MDO3 מגיע עד לרוחב סרט של 1GHz, ובנוסף לתיפקודו כאוסילוסקופ, הוא יכול לתפקד גם כנתח ספקטרום עד לתדרים של עד 3GHz. לשתי הסדרות יש יכולת של 16 ערוצי כניסה דיגיטליים לאותות מעורבים, איתור תקלות בפרוטוקולים טוריים וגם יכולת רב-מודד, מונה תדר ו-Function Generator. הם מספקים קצבי דגימה של 2.5Gsps ו-5Gsps לאותות אנלוגיים ודיגיטליים.

מנהל קבוצת טקטרוניקס באיסטרוניקס, דוד חסקי, סיפר שהחברה הציגה בכנס גם גרסה של אוסילוסקופ MSO5 (עד 8 ערוצים) ו-MSO6 עד 8GHz, שניהם בעלי תכונות חדשות של Spectrum View, כלומר ראייה מלאה של הספקטרום בזמן אמת, וגם אופציות חדשות לבדיקות Power Integrity. הכנס נערך פחות מחודשיים לאחר שטקטרוניקס השלימה את ריענון כל משפחת האוסילוסקופים שלה, עם ההכרזה על משפחת מכשירי MDO – Mixed Domain Oscilloscope מסדרה 3, ומשפחת MSO – Mixed Signal Oscilloscope מסדרה 4.

במהלך הכנס הוצגה גם גרסה של MSO64 בעל רצפת רעש של פחות מ-100μV ורוחב פס של 8GHz ואת ה-Rail Probe החדש, TPR1000, אשר מיועד לבצע מדידה של מתחים נמוכים מאוד אשר רוכבים על-גבי מתחים גבוהים מאוד.

הממשק פותח לאחר מחקר בקרב הלקוחות

לדברי מנהל הפיתוח העסקי של טקטרוניקס בישראל, אריאל פיידורוב, האוסילוסקופים החדשים מבוססים על רכיב ה-ASIC המרכזי TEK049, אשר מנהל את המכשירים מהקצה הגבוה של החברה, מהסדרות 5 ו-6 שהוכרזו בשנים 2017 ו-2018. כל האוסילוסקופים של החברה מצויידים בממשק משתמש גרפי (GUI) זהה מבחינת המראה והפקודות, אשר פותח לאחר מחקר שנעשה בקרב המשתמשים.

לא מזמן סיפר ל-Techtime דין מיילס, מנהל השיווק הטכני באזור EMEA, שהעיצוב של המכשירים החדשים הותאם לצרכים מיוחדים של הלקוחות. מיילס: "השוק המרכזי של המוצרים החדשים הוא תכנון מערכות משובצות. זוהי הגדרה רחבה מאוד אבל היא כוללת תחומים בעלי דרישות מיוחדות, כמו למשל מדידות פאזה, מדידות בו-זמניות של 6 ערוצים לפחות, מדידה בו-זמנית מדידות של 4-6 ספקי כוח ועוד".

מימין לשמאל: אבי אסלן, דוד חסקי, אריאל פיידרוב, גיל הנדלסמן וסטס אנבינדר
מימין לשמאל: אבי אסלן, דוד חסקי, אריאל פיידרוב, גיל הנדלסמן וסטס אנבינדר

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: אוסילוסקופ , איסטרוניקס , טקטרוניקס