קיסייט השיקה דור חדש של נתחי רשת

24 יולי, 2019

הפתרונות החדשים כוללים ממשק משתמש גרפי (GUI) מודרני ואחוד לכלל המכשירים, הכולל תפריטים זהים לשימוש ידני או בהפעלה מרחוק

קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) השיקה דור חדש של נתחי רשת לתדרי RF ומיקרו גלים (RF & Microwave Network Analyzers) המיועדים לשימוש בידי יצרניות הציוד האלקטרוני בתחומי התקשורת, רכב אוטונומי, אקדמיה, תעופה, חלל ותעשיות ביטחוניות. הפתרונות החדשים כוללים ממשק משתמש גרפי (GUI) מודרני ואחוד לכלל המכשירים, הכולל תפריטים זהים לשימוש ידני או בהפעלה מרחוק.

סגן נשיא High Frequency Measurement R&D, בחברת קיסייט טכנולוגיות, ג'ו ריקט, אמר שהמהנדסים היום מתמודדים עם אתגרים ייחודיים הדורשים בדיקות מרובות ומגוונות, דוגמת אנטנות MIMO למשל. משפחת ה-Network Analyzers החדשה כוללת את מכשיר E5080B המהווה שדרוג של משפחת ENA – Enhanced Network Analyzer, אולם בגודל פיסי קטן יותר ועם מסך גדול יותר. הוא מופיע בתצורת 2 פורטים ו-4 פורטים, מאופיין בביצועי RF משופרים ובמגוון יישומים כגון מדידות מיקסרים, מדידות בפולסים, ספקטרום אנלייזר מובנה ועוד.

הנתח החדש מסדרה P50xxA Series הינו מכשיר קטן בגודל של מחשב נייד, הניתן להעבירה ממקום למקום בצורה קלה ונוחה, הוא דורש חיבור למחשב שגם משמש לו כמסך ומפעיל אותו, ומופיע בתצורה של 2, 4 ו-6 פורטים. הנתח M980xA Series מופיע בתצורה של כרטיס PXI תעשייתי סטנדרטי (בתמנה למטה) המאפשר להרכיב מכשיר בצורה מודולארית. הוא מספק אופציות של 2, 4 ו-6 פורטים. ניתן לצרף אליו כרטיסים נוספים ובכך להגדיל את מספר הפורטים עד לכמה עשרות בתוך מארז אחד. הדבר מאפשר עבודה בתצורת מולטי-פורט: כל כרטיס יכול לעבוד בנפרד או שניתן לשלב את כולם לעבודה משותפת.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: KEYSIGHT , צב"ד , קיסייט