ראדא קיבלה ביולי הזמנות חדשות ב-9 מיליון דולר

5 אוגוסט, 2019

רוב ההזמנות הן למכ"מים טקטיים עבור מערכות הגנה אקטיבית בכלי-רכב, הגנה בפני כלי-טיס בלתי מאויישים ומערכות הגנה אווירית קצרות טווח. החברה העלתה תחזית המכירות של 2019, המנייה עלתה ב-5%

חברת ראדא תעשיות אלקטרוניות (RADA) מנתניה, קיבלה בחודש יולי הזמנות חדשות בהיקף של 9 מיליון דולר. מתוכן, 8 מיליון דולר הן הזמנות של מערכות מכ"ם טקטי מוגדר-תוכנה, ועוד 1 מיליון דולר הזמנות המשך לפעילות האוויוניקה של החברה. החברה מסרה שמרבית ההזמנות הינן הזמנות המשך מלקוחות בהם זכתה ראדא בשנתיים האחרונות. מערכות המכ"ם הטקטיות של החברה משמשות במערכות הגנה כנגד כלי-טיס בלתי מאוישים (C-UAV), מערכות הגנה אווירית לטווחים קצרים מאוד (VSHORAD), ומערכות התראה מפני מרגמות וארטילריה קצרת-טווח (C-RAM).

מנכ"ל ראדא, דב סלע, אמר ש"יש מומנטום הזמנות חזק למערכות ההגנה האקטיביות שבהן המכ"מים שלנו משולבים. יתר על-כן, מערכות ה-C-UAV שלנו זוכות לתשומת לב יתרה בעקבות התקריות האחרונות, כולל התקרית במפרץ הפרסי. רבות מהזמנות ההמשך התקבלו מלקוחות שזכינו בהם לאחרונה, ולכן אנחנו מצפים להגדיל את היקפי המכירות מולם".

תחזית המכירות המעודכנת: 43 מיליון דולר ב-2019

ראדא נמצאת בחודשים האחרונים בתנופת מכירות, לאור ההתקבלות של מערכות המכ"ם הטקטיות שלה בשוק המתפתח של מערכות הגנה אקטיביות ומערכות הגנה כנגד כלי-טיס בלתי מאויישים. בחודש יוני היא קיבלה הזמנות בהיקף של 7 מיליון דולר, שמתוכן הזמנות בהיקף של 5 מיליון דולר היו למערכות מכ"ם טקטיות. שאר ה-2 מיליון דולר היו עבור מערכות המורשת בתחום האוויוניקה, כמו מקליטי וידאו דיגיטליים, יחידות אוויוניקה ושירותים עבור לקוחות קיימים של מערכות אוויוניקה.

ברבעון הראשון של 2019 הסתכמו מכירות החברה בכ-8.7 מיליון דולר, המייצגות צמיחה של 44% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה פירסמה תחזית מכירות שנתית של כ-40 מיליון דולר לשנת 2019. השבוע, בעקבות ההזמנות החדשות, עידכנה החברה את תחזית המכירות שלה ליותר מ-43 מיליון דולר. בעקבות ההודעה עלתה מניית ראדא בנסד"ק בכ-5%, וכיום היא נסחרת לפי שווי שוק של כ-127.5 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: מכ"ם , מכ"ם טקטי , ראדא