סמינר קיסייט: סדנת היכרות עם מדידות RF ומיקרוגל

19 אוגוסט, 2019

יום ההדרכות של Keysight בתחום המדידות האלחוטיות יתמקד ביסודות תורת המדידות, נתחי ספקטרום, נתחים וקטוריים, בהכרת המכשירים ובהבנת הפרמטרים המבטיחים מדידה אמינה ומדוייקת. ההשתתפות חינם

ביום ב', ה-23 לספטמבר 2019 תקיים חברת קיסייט ישראל (Keysight Technologies) בבאר יעקב, יום הדרכות בתחום מדידות RF, גלים מילימטריים ומיקרוגל (RF and Microwave Measurement Insights). הסמינר מתקיים במסגרת פעילות KEYSIGHT HOTSPOT ומיועד למהנדסים העושים את צעדיהם הראשונים בתחום הניתוח והמדידות של אותות ושל ספקטרום, ולמהנדסים ותיקים החשים שהם זקוקים לרענון יסודות. הוא מתמקד באספקת היסודות של תורת המדידות בעולם האלחוטי והכרת המכשירים הבסיסיים: נתחי ספקטרום (spectrum analyzers) ונתחי אותות וקטוריים (vector signal analyzers).

הסמינר יתחיל בסקירה של נתחי ספקטרום ובמבוא המתאר את סוגי המדידות המתבצעות באמצעותם. הסקירה כוללת הצגת המבנה הפנימי של המכשירים ואופן פעולתם. כיצד מוגדרים המפרטים וכיצד מגדירים את הדרישות מהמיכשור עבור כל פרוייקט. בהמשך, תינתן סקירה של ניתוח אותות וקטוריים (VSA) לצד הדגמות מעשיות של מדידות איפנון מורכבות דוגמת LTE-Advanced ו-802.11ac, באמצעות תוכנת 89600 VSA.

בהמשך, הסמינר יכסה נושאים כמו מחוללי אותות (signal generation), המפרמטרי המגדירים את הביצועים והיכולות שלהם ואתגרים במדידת אותות אנלוגיים מאופננים. יסודות נתחי הרשת הווקטוריים (vector network analyzer – VNA) והישמוש בהם לביצוע מדידות מדוייקות של אלמנטים בתדרי RF, מיקרוגלים וגלים מילימטריים. הנושא האחרון בהדרכה יתמקד בסוגיות קליברציה ודיוק, ויתמודד עם הדרכים כיצד להפחית את אי-הוודאות של הבדיקות על-מנת לקבל תוצאות אמינות ומדוייקות.

הסמינר מיועד לאנשי פיתוח והנדסה. ההשתתפות היא בחינם אולם דורשת רישום מראש.

למידע נוסף ורישום: RF and Microwave Measurement Insights

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , Test & Measurments , חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה