"בלוני התצפית שלנו מתאימים להתמודדות עם מהומות"

1 דצמבר, 2019

על רקע גל המהומות בדרום אמריקה, RT תציג השבוע בקולומביה משפחת בלוני תצפית המיועדים למשימות שיטור ופיקוח על ארועים המוניים

יצרנית בלוני התצפית RT LTA תציג השבוע את משפחת בלוני SkyStar ביריד הביטחוני ExpoDefensa בעיר בוגוטה שבקולומביה. היריד ייפתח מחר ומתקיים השנה בתקופה רגישה שבה גל של מחאות ומהומות אזרחיות מתפשט במדינות שונות ביבשת, כמו צ'ילה, אקוודור, בוליביה, ובאחרונה גם קולומביה.

בשבוע שעבר יצאו כרבע מיליון אזרחים בבוגוטה לרחובות במחאה על המצב הכלכלי והשחיתות השלטונית. במהלך ההפגנות נאלצה המשטרה המקומית להתמודד עם הפרות סדר, אלימות ומקרי ביזה. אמריקה הלטינית הוא שוק אסטרטגי עבור RT, ובתצוגה תשים החברה דגש על בלון התצפית מדגם SkyStar 180, המותאם למשימות פיקוח ושיטור באירועים המוניים.

הבלון מסוגל להעפיל לגובה של כ-300 מטר, לשהות באוויר עד 72 שעות ולספק צילומי וידאו באיכות HD בזמן אמת. ל-RT יש מספר לקוחות בדרום אמריקה, ובכלל זה משטרת סנטיאגו בצ'ילה, המשתמשת כיום במספר בלוני תצפית מדגם 180 כחלק ממאמצי השיטור במהלך המהומות המתקיימות במדינה. המערכות גם שימשו גם בברזיל לאבטחת משחקי המונדיאל.

מנכ"ל החברה, רמי שמואלי, אמר ל-Techtime שמערכות בלוני התצפית של RT מתאימות לצורכי השוק הלטיני. "הן מספקות פתרון תצפית יעיל לצורך אכיפת חוק ואבטחת אירועים המוניים". להערכת מחקר של חברת Markets&Markets, שוק בלוני התצפית (Aerostat) העולמי צפוי להכפיל את עצמו בשנים הקרובות מהיקף של 5.4 מיליארד דולר ב-2016 להיקף של 10.9 מיליארד דולר ב-2021. מדובר בשיעור צמיחה גבוה במיוחד המעיד שהשוק נמצא בשלבי פריצה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: RT LTA , בלוני תצפית , רמי שמואלי