קיידנס ו-STMicroelectronics פיתחו 56G-VSR SerDes

10 מרץ, 2020

מודול התקשורת המקבילית-טורית/טורית-מקבילית של קיידנס שולב ברכיב SoC שחברת ST הגדירה כחשוב מאוד

בתמונה למעלה: כרטיס הגמה של קיידנס עבור 112G Multi-Rate PAM-4 SerDes

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) דיווחה על הצלחת פרוייקט משותף עם חברת STMicroelectronics בפיתוח והעברה לייצור (tape-out) של מערכת על-גבי שבב (SoC) הכוללת 56Gbps SerDes למרחק קצר במיוחד (VSR), בתהליך 7 ננומטר. מודול SerDes משמש להקטנת מספר הפינים במעגל, באמצעות המרת תקשורת מקבילית לתקשורת טורית לצורך שידורה, ולאחר מכן קבלת התקשורת הטורית והמרתה לתקשורת מקבילית לצורך עיבוד בתוך השבב. הרכיב שהחברות פיתחו מיועד לשימוש ברשתות תקשורת, בעננים ובמרכזי הנתונים.

במסגרת שיתוף פעולה הזה סיפקה חברת קיידנס את ארכיטקטורת ה-IP הקריטית, את התת-בלוקים של ה-IP ותמיכת תכנון רלוונטית עבור ה-56G-VSR SerDes, תוך התבססות על בטכנולוגיית 56 SerDes ו-112G PAM-4 SerDes. "היצע מוצרי ה-112G SerDes החזק של קיידנס, העניק לנו את הביטחון שנוכל לעמוד בלוח הזמנים התובעני, ועזר לנו להבטיח הצלחת תכנון חשובה מאוד", אמר מנכ"ל חטיבת ה-ASIC ב-ST, פלביו בנטי.

חברת קיידנס מספקת כלים לתכנון אלטרוני. בישראל היא פועלת בשני אתרי פיתוח ומכירות, בחיפה ובפתח תקווה. את הפעילות העסקית מוביל אדר סגל ואת פעילות הפיתוח מוביל פרופ' זיאד חנא.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: קיידנס