Digi-Key: הסכם עם UnitedSiC להפצת רכיבי סיליקון קרביד

18 מרץ, 2020

החברה מספקת טרנזיסטורי FET ודיודות מבוססי SiC עבור יישומי הספק גבוה דוגמת מטענים למכוניות חשמליות, ממירי DC-DC, ספקי כוח לשרתים ולציוד תקשורת, מערכות בקרת מנועים ומערכות המרת הספק לפנלים סולאריים

חברת Digi-Key חתמה על הסכם הפצה עם חברת UnitedSiC האמריקאית, המאפשר לכל לקוחותיה להזמין את כל הפורטפוליו של רכיבי הסיליקון קרביד (SiC) מתוצרת UnitedSiC. סגן נשיא לשיווק ומכירות ב-UnitedSiC, ילקין בולוט, אמר שההסכם יאפשר לחברה להגיע לקבוצה גדולה יותר של מפתחי מערכות הספק.

החברה הוקמה בשנת 1999 על-ידי קבוצה של חוקרים מאוניברסיטת רוטגר בניו-ג'רזי, ארה"ב. היא מספקת טרנזיסטורי FET ודיודות מבוססי SiC עבור יישומי הספק גבוה דוגמת מטענים למכוניות חשמליות, ממירי DC-DC, ספקי כוח לשרתים ולציוד תקשורת, מערכות בקרת מנועים ומערכות המרת הספק לפנלים סולאריים.

רכיבי SiC מבוססים על תרכובת של חומר מוליך למחצה הבנוי מצורן (סילקון) ומפחמן (קרבון), המאפשרת לייצר רכיבים הדורשים עמידה במתח גבוה ובטמפרטורות גבוהות. סיליקון קרביד משתייך לקבוצת חומרים בעלי פס אנרגיה רחב (Wide Band Gap), שזהו תחום האנרגיה שבו לא משתחררים אלקטרונים חופשיים מן האטומים.

ככל שפס האנרגיה רחב יותר, כך החומר מסוגל לקבל אנרגיה גבוהה יותר מבלי ליהפך למוליך. הדבר מקנה לרכיבי סיליקון קרביד כושר עמידה בטמפרטורות, בזרמים חשמליים ובתדרים גבוהים מאוד, מבלי לשנות את תכונותיו.

חברת Digi-Key Electronics מהעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה"ב, היא מפיצה גלובלית של רכיבי אלקטרוניים המספקת כ-6.8 מיליון מוצרים של כ-750 יצרנים, שמתכום כ-1.4 מיליון רכיבים נמצאים אצלה במלאי וזמינים למשלוח מיידי. החברה מספקת משאבים נוספים למהנדסים, בהם EDA וכלי תכנון, גיליונות נתונים, תכנוני ייחוס, תכנים להעמקת הידע וההכשרה ועוד.

למידע נוסף על החברה: UnitedSiC

 

לרכישת רכיבים: Digi-Key website

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , שיווק והפצה