קיסייט פותחת את משאבי התוכנה וההכשרה לשימוש בלא תשלום

6 אפריל, 2020

הכריזה על תוכנית Innovate Anywhere: תוכנות ליבה לפיתוח ומדידות יסופקו בחינם במשך 90 יום. הלקוחות יקבלו גישה חינם אל הכשרות מקצועיות ואל שירות ניטור הרשת הארגונית, להבטחת רציפות העבודה מהבית

חברת קיסייט (Keysight Technologies) הכריזה על מבצע שנועד לסייע ללקוחות לעבוד מהבית, שבמסגרתו היא תספק פתרונות תוכנה ללא עלות למשך 90 יום. המבצע הוא חלק מתוכנית Innovate Anywhere להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה. התוכנית כוללת שלושה מרכיבים מרכזיים: רישיונות לשימוש חינם בתוכנות המובילות של קיסייט; גישה ללא תשלום אל מערכי לימוד מקוונים; ויצירת מערך ניטור הרשת הארגונית להבטחת איכות השירות בעבודה מרחוק.

"קיסייט מחויבת לסייע ללקוחותיה להמשיך ולהיות יצרניים ללא תלות בשאלה היכן הם עובדים", אמרה מנהלת השיווק בחברת קיסייט העולמית, מארי האטר. "נגיף הקורונה גורם לשינויים דרסטיים מסביב לעולם. בקבהילה ובמקומות העבודה. אנו רוצים לסייע ביצירתה של שגרה חדשה, ולאפשר ללקוחות להמשיך ולייצר חדשנות, מכל מקום".

פתרונות תוכנה בחינם

במסגרת היוזמה, מהנדסים העובדים על תהליכי דיזיין וסימולציה או מנהלים פיתוח מרובה-רכיבים ובדיקה של תחנות מרחוק, יכולים להשתמש בתוכנות המבוססות PC של קיסייט, להתחבר מרחוק ולבצע את עבודתם. שימוש בגרסאות האלו גם מעניק כניסה ללא תשלום לתוכנית התמיכה הטכנית KeysightCare Assured, למשך כל תקופת השימוש, כולל אינטראקציה חיה עם מומחה טכנולוגי של החברה בתוך ארבע שעות ממועד יצירת הקשר עם קיסייט.

התוכנות הכלולות בתכנית:

  • PathWave Signal Generation: פתרון ליצירת סיגנלים המפחית את הזמן הדרוש ליצירת סימולציה של סיגנלים.
  • PathWave Vector Signal Analysis: תוכנה המאפשרת להריץ מרחוק ומכול מקום גישה לחומרה המיועדת למדידת סיגנלים.
  • PathWave BenchVue: תוכנת PC לשליטה סימולטנית ואוטומטית במגוון רחב של אינסטרומנטים.
  • PathWave Test Automation: תוכנת בדיקות ואוטומציה לניהול דאטה ותכניות בדיקה.
  • PathWave FPGA: תוכנה המעניקה פונקציונאליות FPGA ב-Real Time.
  • PathWave System Design (SystemVue): סביבה multi-domain ליצירת מודלים המאיצה דיזיין, וריפיקציה ובדיקות.
  • Infiniium Offline: מאפשרת ל"צלם" צורות גל, לשמור ולאחזר את המידע עם יותר מ-60 מדידות מובנות מראש ובקליק אחד.
  • Flex Digital Communication Analyser (DCA): תוכנה לביצוע ויזואליזציה של תוצאות בדיקה, שליטה מכול מקום באוסילוסקופים מסוג DCA או DCA-X עם Standard Commands for Prorammable Instruments (SCPI).

למידה מרחוק בלא עלות

קיסייט מציע מערך לימודים מקוון, המוצע בדרך כלל בתשלום, וכעת נפתח לשימוש ללא עלות. זאת בנוסף לוובינרים בנושאים מגוונים שאותם היא תקיים במהלך התקופה הקרובה.

ניטור רשת אקטיבי בלא תשלום

על-מנת לתמוך בלקוחות המתמודדים עם חיבור מרחוק של עובדים לאפליקציות שיתוף, voice או וידאו, קיסייט מציעה ללא עלות שימוש למשך 30 יום בפתרון Hawkeye Network Performance Monitoring Trial המסייע  להפחית את תקלות השירות, ולהבטיח רמת שירות גבוהה באמצעות ניטור אקטיבי של הרשת.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , משבר הקורונה , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: KEYSIGHT , צב"ד , קיסייט