המפיצה הבריטית לשעבר של אלמו הגישה נגדה תביעת פיצויים

10 אפריל, 2020

דורשת לקבל פיצויים בגובה של 8 מיליון שקל. אלמו בתגובה: "מדובר בלא יותר מגיבוב של טענות חסרות יסוד וחסרות עילה, ומוטב היה לתביעה לו לא היתה מוגשת בכלל"

חברת MCP, אשר שימשה במשך כ-10 שנים כמפיצה בבריטניה של חברת אלמו (Elmo Motion Control) התל אביבית, תובעת אותה בבית משפט ישראלי ודורשת פיצויים בהיקף של כ-8 מיליון שקל. התביעה הוגשה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי מרכז באמצעות עורכי הדין מיכאל וקנין ועידן ארביב ממשרד מ. פירון ושות'. החברה טוענת שאלמו התייחסה אליה באופן לא הוגן, ופגעה בקשריה עם לקוחות והסבה לה נזק מסחרי.

לטענת חברת MCP, בשנת 2005 נוצר קשר בין החברות שבעקבותיו היא החלה לשווק את מוצרי אלמו בבריטניה והצליחה להגדיל ב-700% את מכירות אלמו במדינה. החברה טוענת שבשלב מסויים החלה אלמו לנהוג בצורה שפגעה במכירותיה: היא יצרה קשר ישיר עם לקוחות של MCP והציעה להם לרכוש ממנה מוצרים במחיר נמוך יותר מהמחיר שמוצרים אלה סופקו ל-MCP. החברה הבריטית מתלוננת שבכל פעם שנערך בירור בנושא, היא קיבלה תשובות מתחמקות.

בשנת 2016 אלמו הקימה את החברה הבת הבריטית שלה, Elmo Motion Control UK limited. לטענת המפיצה הבריטית, החברה הבת התחרתה בה, סיפקה ללקוחות מוצרים במחירים נמוכים יותר מאלה שהיא היתה יכולה לספק, וגרמה לה נזקים.

להלן תגובת אלמו כפי שנמסרה ל-Techtime: "כתב התביעה נמסר לידי החברה לפני מספר ימים. מדובר בלא יותר מגיבוב של טענות חסרות יסוד וחסרות עילה, ומוטב היה לה לו לא היתה מוגשת בכלל. החברה תגיש במועדים הקבועים כתב הגנה שבו תפרט את כל טענותיה, והיא סמוכה ובטוחה כי התביעה תידחה תוך חיוב התובעת בהוצאות משפט".

חברת אלמו נמצאת בבעלות חיים מונהייט ומספקת פתרונות בקרת הינע מדוייקים למערכות רובוטיות וציוד אלקטרו-מכני. היא נחשבת לחברה מובילה בתחום בקרת ההינע. מאז הקמתה בשנת 1988 היא עוסקת בפיתוח, מחקר, ייצור ושיווק של מוצרי בקרת הינע. אלמו מעסיקה כ-300 עובדים ובעלת משרדי מכירות ומפיצים בכל רחבי העולם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה , תעשייה ישראלית