יורוצ'יפ טכנולוגיות הקימה אתר למסחר אלקטרוני ברכיבים

19 מאי, 2020

"אנחנו עובדים עם שני מרכזי מלאי בארה"ב ובאירופה המבצעים רכישות ישירות מהיצרנים בכמויות גדולות, ולכן אנחנו יכולים להציע מחירים תחרותיים"

חברת יורוצ'יפ (Eurochip Technologies) מפולג שבנתניה הנמצאת בבעלות אייל פז, הקימה אתר לביצוע הזמנות מקוונות של רכיבים אלקטרוניים. חברת יורוצ'יפ הוקמה על-ידי אייל פז בשנת 2004, לאחר עשר שנות עבודה בחברות הפצה גלובליות. החברה מתמחה בהפצת רכיבים אקטיביים, פסיביים ורכיבים אלקטרומכניים, תצוגות מיוחדות וטאבלטים. האתר החדש הוקם לאחר תהליך פיתוח שנמשך כשבעה חודשים ופועל בשלוש שפות: עברית, אנגלית וגרמנית.

בשיחה עם Techtime סיפר פז שהאתר החדש החל לפעול לפני כחודש בכתובת eurochip-tech.com, ושכבר בוצעו באמצעותו הזמנות מלקוחות באירופה ומסין. פז: "אנחנו עובדים עם שני מרכזי מלאי בארה"ב ובאירופה, המבצעים רכישות ישירות מהיצרנים בכמויות גדולות, ולכן אנחנו יכולים להציע מחירים תחרותיים בזמן אספקה קצר. עד היום עבדנו בעיקר מול לקוחות בישראל, האתר מיועד לאפשר לנו לעבוד מול לקוחות וקבלני משנה מכל העולם".

בגרסה הראשונה, האתר מאפשר ללקוחות להזין את המק"טים הנדרשים להם, להתעדכן על זמינות הרכיבים ולקבל במייל את הצעת המחיר. הם יכולים לבצע את הפעולה באמצעות המחשב או באמצעות אפליקציה ניידת הנתנת להורדה מ-Google Play. כיום החברה מפתחת גרסה מתקדמת יותר של האתר, שתאפשר לבצע ישירות ובצורה מקוונת גם את התשלום. לדבריו, החברה הרחיבה את כוח האדם ואת התמיכה הטכנית בלקוחות.

כתובת האתר:  www.eurochip-tech.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: יורוצ'יפ