אריק גורדון מונה למנכ"ל לנדא פרינטינג

3 יוני, 2020

גורדון מגיע ללנדא לאחר 18 שנים באורבוטק, שבהן שימש בין השאר כמנהל של חטיבת ה-PCB. חברת לנדא פרינטינג מייצרת מכונות דפוס דיגיטליות בטכנולוגייה ננוגרפית ייחודית המבוססת על שימוש בפיגמנטים ננומטריים

אריק גורדון, מנהל בכיר באורבוטק-KLA, מונה למנכ"ל החדש של חברת לנדא דיגיטל פרינטינג (LDP) של בני לנדא. גורדון מחליף את ישי אמיר שפרש בינואר האחרון לאחר חמש שנים בתפקיד. לנדא דיגיטל פרינטינג, אחת מארבע החברות בקבוצת לנדא, מייצרת מכונות דפוס המתבססות על טכנולוגיה ננוגרפית.

גורדון מגיע ללנדא מיצרנית מערכות הבדיקה אורבוטק (Orbotech), שנרכשה על ידי KLA Tencor ב-2018 תמורת 3.4 מיליארד דולר. ב-18 שנותיו בחברה מילא גורדון שורה של תפקידי ניהול. בין 2013-2018 שימש כנשיא חטיבת ה-PCB, ולאחר חתימת עסקת המכירה עם אורבוטק עבר לשמש כסמנכ"ל אסטרטגיה וצמיחה.

יו"ר החברה אשר לוי, מנכ"ל אורבוטק בעברו, התייחס לעבודה המשותפת עם גורדון באורובטק. "אני מעריך אותו כמנהיג בעל רקע טכנולוגי רחב, אשר הוכיח הבנה עסקית עמוקה וחשיבה אסטרטגית בכל תפקיד אותו מילא". גורדון אמר: "יש בחברה שילוב מיוחד ונדיר של טכנולוגיה פורצת דרך, מוצרים הפכניים, אנשים מקצועיים מהשורה הראשונה, ולא פחות מכך הפוטנציאל להוביל את תעשיית הדפוס שהיקפה טריליון דולר".

טכנולוגיית Nanography מבוססת על שימוש בחלקיקי צבע זעירים בגודל של כמה עשרות ננומטרים כל אחד. בליבו של תהליך הדפוס הננוגרפי נמצא דיו מיוחד בשם Landa NanoInk, אשר כולל את חלקיקי הצבע המשמשים כננו-פיגמנטים הבולעים את האור ומאפשרים לבצע הדפסת צבע איכותית. תהליך הדפוס הננוגרפי מבוסס על מים ומאפשר להדפיס על-גבי כל חומר סטנדרטי: ניירות מצופים ולא מצופים, קרטונים, עיתונים, חומרי אריזה גמישים ועוד. עובי ההדפסות הננוגרפיות הוא 500 ננומטר בלבד (מחצית מעובי הצבע בהדפסות אופסט) ולכן עלות ההדפסה לדף נמוכה מאוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: אורבוטק , אריק גורדון , לנדא