UVEye מקימה מערך מכירות וייצור בארה"ב

15 יוני, 2020

החברה, שפיתחה סורקים דיגיטליים לתעשיית הרכב, תקים משרדים באוהיו וניו-יורק ובוחנת מספר מקומות לאתרי ייצור. מכוונת לסוכניות רכב, מוסכים ומכוני רישוי. מנהל השיווק: "פוטנציאל לעשרות אלפי מערכות"

חברת UVeye, המפתחת מערכות סריקה דיגיטליות לתעשיית הרכב, החלה להקים מערך מכירות וייצור בערים שונות בארצות הברית. החברה הודיעה כי בכוונתה לפתוח בארבעת החודשים הקרובים משרדי מכירות ופיתוח עסקי באוהיו ובניו-יורק,
וכי היא בוחנת שורה של מקומות אפשריים, ובהם מישיגן וטקסס, להקמת מערך ייצור ב-2021.

UVEye מכוונת לשוק שירותי ה-After Market בתעשיית הרכב, כדוגמת סוכנויות רכב, מוסכים מורשים, מכוני רישוי ומגרשי יד-שנייה. מנהל השיווק של UVEye ירון סגיב אמר ל-Techtime: "זהו שוק גדול, ואנחנו מאמינים שהוא עשוי לייצר עבורנו ביקושים פוטנציאליים לעשרות אלפי מכשירים, ועל כן אנחנו גם רוצים לייצר בארצות הברית."

UVEye פיתחה שלוש מערכות דיגיטליות ניידות המבצעות סריקות מזוויות שונות תוך כדי נסיעה ומאבחנות באופן אוטומטי באמצעות טכנולוגיה של ראייה ממוחשבת היבטים שונים במצב הרכב. מערכת ארטמיס הסורקת מהצד את צמיגי הרכב ומזהה שחיקה, מחסור באוויר, קרעים וטעויות בהתקנת הצמיג, מערכת אטלס, המבצעת סריקה מכל הכיוונים (360 מעלות) של הרכב ומאתרת פגמים במצב הפח של הרכב ותקלות מכניות כמו דליפות שמן ובעיות בבלמים, ומערכת הליוס הסורקת את תחתית הרכב ומאתרת חפצים ומטענים חשודים.

UVEye נוסדה ב-2016 על ידי אמיר חבר, המשמש כמנכ"ל, ואוהד חבר, המשמש כסמנכ"ל. לחברה כבר יש שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מספר יצרניות רכב בינלאומיות, ובהן וולוו וטויוטה, שגם השקיעו בחברה. וולוו אף התקינה את אחת ממערכות
החברה במפעל הייצור הגדול ביותר של החברה ליד גטבורג, לצורך זיהוי פגמים בייצור. גם חברת התחבורה הציבורית"קווים" התקינה מספר מערכות של UVEye בחניוניה. 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , ראיית מכונה

פורסם בתגיות: UVEye