מסך ממודיעין חתמה על הסכם הפצה עולמי עם Digi-key

22 יוני, 2020

חברת מסך פיתחה פתרונות סיכוך סטנדרטיים מתוחים (Drawn EMI/RFI Shields), המאפשרים לקבל פתרונות סיכוך במתכונת של רכיבים סטנדרטיים. ההסכם מצטרף להסכמי הפצה גלובליים עם Arrow, Mouser, RS ועם America II

חברת מסך (Masach Tech) ממודיעין חתמה על הסכם הפצה עולמי עם חברת Digi-Key Electronics. החברה מסרה ל-Techtime שההסכם "מרחיב את שרשרת ההפצה והאספקה העולמית של מסך באמצעות אחד ממפיצי האלקטרוניקה הגדולים בעולם. מגיני הסיכוך (EMI/RFI shielding) של מסך מאפשרים שימוש והטמעה של כלובי סיכוך EMI/RFI shields כבר בשלבי התכנון המוקדם של המעגל. יש לכך יתרונות משמעותיים מאוד במונחי עלות ולוחות זמנים".

החברה מספקת פתרונות סיכוך מותאמים ומוכנים מהמדף, שניתן לשלב באופן מיידי בתוך קו הייצור. החברה הוקמה על-ידי עויזר זלור בשנת 1994 על בסיס מחלקת הסיכוך של חברת פייזקום הירושלמית. המוצר הראשון שלה היה פיתוח וייצור קופסת הסיכוך לטלוויזיה של חברת אלביט, שניסתה להיכנס אז לשוק הטלוויזיות החכמות. במשך השנים החברה פיתחה טכנולוגיית ייצור עצמית המאפשרת לה לייצר קופסאות סיכוך מתוחות בסדרות קטנות וגדולות.

לאורך השנים החברה צברה ספרייה גדולה של כ-800 מבלטים, המכסים את רוב הצרכים של קופסאות סיכוך המותקנות על-גבי המעגל המודפס, המאפשרים לספק פתרונות מוכנים מהמדף שניתן לשלב ב-BOM כבר בשלבי התכנון. מנהל הפיתוח העיסקי והשיווק, ניר ברנד, אמר שמגיני הסיכוך של מסך מאופיינים במבנה אטום העשוי מקשה אחת, בעל מישוריות מקסימלית ונתוני הגנה גבוהים. ההסכם עם Digi-Key מצטרף להסכמי פהצה גלובליים נוספים של החברה, עם Arrow, Mouser, RS ועם America II.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה , תעשייה ישראלית