מדיגוס צופה הכנסות של עשרות מיליוני דולרים מהסכם פיתוח חדש

26 יולי, 2020

חברת-הבת סקאוטקאם, המפתחת מצלמות זעירות ליישומים רפואיים, חתמה על הסכם פיתוח עם חברת מכשור רפואי בינלאומית שישלב את מצלמותיה. המוצר הסופי עשוי להוביל למכירה של עשרות אלפי יחידות בשנה

חברת מדיגוס (Medigus) מעומר דיווחה הבוקר (א') כי חברת-הבת שלה ScoutCam, המפתחת מצלמות זעירות ליישומים רפואיים זעיר-פולשניים, קיבלה הצעת מחיר בגובה של 2.4 מיליון דולר למצלמות וידיאו לשימוש חד-פעמי מצד חברת מכשור רפואי בינלאומית הנכללת ברשימת Fortune 500. במסגרת ההסכם, שתי החברות יפתחו מכשיר כירורגי עבור החברה הרפואית, אשר ישלב את מצלמות הווידיאו הזעירות והחד-פעמיות של סקאוטקאם.

ממדיגוס נמסר כי סקאוטקאם וחברת המכשור הרפואי חתמו בנובמבר 2019 על הסכם פיתוח. סקאוטקאם צופה כי בכפוף לסיום מוצלח של תהליך הפיתוח, היא עשויה למכור עשרות אלפי יחידות של מצלמות חד-פעמיות מדי שנה, והדבר עשוי להיתרגם להכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנה.

סקאוטקאם, שפוצלה מתוך מדיגוס בסוף 2018 ומהווה חברת-בת בלתי ישירה שלה, מפתחת קו של מצלמות זעירות, בעלות קוטר של 1.1 מילימטר או פחות, עבור יישומי מכשור רפואי ויישומים תעשייתיים. מצלמות ה-Micro ScoutCam של מדיגוס מבוססות על חיישן CMOS או CCD וכוללות מקור תאורה עצמי, המאפשר להן להפיק תמונות טובות במיוחד גם מחללים פנימיים בתוך הגוף ואתרי בדיקה קטנים מאוד. על פי מדיגוס, זוהי המצלמה הזעירה בעולם. היא מספקת אותן לרובוט בקרת הלוויינים של נאס"א, עובדת עם ווסטינגהאוס ו-Areva הצרפתית על שילובן במערכות בקרת טמפרטורה של כורים גרעיניים, ועם רולס-רויס על שילובן במערכות בדיקת מנועי סילון וצוללות גרעיניות. ביולי 2019 דיווחה כי סיימה לפתח עם A.M. Surgical האמריקאית מכשיר לטיפול בתסמונת התעלה הקרפלית בכף היד, המשלב את המצלמה הזעירה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: מדיגוס , סקאוטקאם