טלי חן מונתה לתפקיד סמנכ"לית עסקים ראשית של DSPG

9 ספטמבר, 2020

לחן יש נסיון של יותר מ-15 שנה בתחום המוליכים למחצה. היא ניהלה את אגף השיווק של DSPG במשך כמעט 10 שנים

בתמונה למעלה: טלי חן. צילום: קרן בן ציון

חברת DSPG מהרצליה הודיעה על מינוייה של סמנכ"לית השיווק בחברה, טלי חן (41) לתפקיד סמנכ"לית העסקים הראשית. במסגרת התפקיד היא תוביל חן את צוות המכירות העולמי של DSPG ואת צוותי התמיכה הטכנית בלקוחות (FAE) וכן את מערך השיווק של החברה. היא תדווח למנכ"ל עופר אליקים. לחן יש נסיון של יותר מ-15 שנה בתפקידי ניהול בתחום המוליכים למחצה. היא ניהלה את אגף השיווק של DSPG במשך כמעט 10 שנים.

בתקופה הזאת היא הובילה שינוי מקיף בשיווק באגף, חיזקה את קשרי החברה עם לקוחות מרכזיים ויזמה את הרחבת הגישה הווירטואלית. במקביל, חן חידשה את נוכחות החברה בשוק האמריקאי, הובילה את הפיתוח העסקי של פלטפורמת '"הבית החכם" של הקבוצה וקידמה אסטרטגיות עסקיות בתחום ה-IoT. לפני שהצטרפה ל-DSPG היא היתה אחראית על המחלקת המשפטית של חברת ראדא. לדברי אליקים, "ההצלחות של טלי בחברה הן רבות וכוללות בין היתר חידוש והובלת נוכחות החברה בשוק האמריקאי, פיתוח עסקי לטכנולוגיית ULE של החברה, וקידום הטכנולוגיות של הקבוצה בשוק הבתים החכמים והאבטחה החכמה".

חברת DSPG מפתחת ומייצרת שבבי תקשורת בתחומים כמו DECT ,ULE, VoIP ו-IoT, ושבבי עיבוד קולי בטכנולוגיית HDClear של החברה. בחודש יוני 2020 היא רכשה את חברת SoundChip השווייצרית בסכום כולל של כ-20.5 מיליון דולר. החברה מתמחה בפיתוח מוצרים המבוססים על טכנולוגיית ביטול רעשים אקטיבית (Active Noise Cancellation) וטכנולוגיית סטריאו באיכות גבוהה (True Wireless Stereo) עבור אוזניות אלחוטיות. ברבעון השני של 2020 הסתכמו מכירותיה בכ-28.3 מיליון דולר. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של 326 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: DSPG , טלי חן