קרדיאק-סנס חתמה על הסכם הפצה באיחוד האמירויות

14 ספטמבר, 2020

ההסכם כולל התחייבות לשיווק של עשרות אלפי שעונים רפואיים בהיקף של 7.5 מיליון דולר. זהו הסכם ההפצה העשירי שהחברה חותמת עליו בחצי השנה האחרונה. מנכ"ל החברה ל-Techtime: "המגעים החלו עוד לפני כינון היחסים"

חברת קרדיאק-סנס (CardiacSense) מהרצליה שפיתחה אבזר רפואי לביש דמוי שעון לזיהוי מוקדם של דום לב ושבץ מוחי ומדידת פרמטרים גופניים נוספים, חתמה על הסכם הפצה בלעדי באיחוד האמירויות בהיקף של כ-7.5 מיליון דולר. ההסכם ל-4 שנים כולל התחייבות לשיווק של עשרות אלפי שעונים. החברה המפיצה פועלת מדובאי ועוסקת בהפצת ציוד רפואי באיחוד האמירויות.

בשיחה עם Techtime מגלה מנכ"ל החברה, אלדד שמש, כי המגעים עם המפיצה באמירויות החלו עוד לפני ההצהרה הפומבית על נורמליזציה בין שתי המדינות. "התחלנו לדבר עוד לפני ההסכם, על אש קטנה, אך הם לא ידעו איך להוציא את שיתוף הפעולה לפועל בהיעדר יחסים רשמיים. כשההסכם בין שתי המדינות יצא לאור, המגעים הואצו ותוך מספר ימים נחתם החוזה."

איחוד האמירויות ידועה כאחת המדינות המפותחות ביותר בתחום הבריאות במזרח התיכון, ואף נחשבת מוקד לתיירות מרפא בקרב מדינות האזור. לדברי שמש, כינון היחסים מהווה כעת הזדמנות לחברות טכנולוגיה ישראליות בתחום הבריאות לקדם שיתופי פעולה עם גורמים באמירויות.  "מדינות המפרץ משקיעות המון בדיגיטציה, בתחומים רבים וברפואה בפרט. זה פוטנציאל גדול עבור חברות הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי הישראליות."

זהו הסכם ההפצה העשירי עליו חותמת קארדיאק-סנס מאז חודש מרץ 2020, והוא מביא את היקף ההסכמים החתומים של החברה להיקף של יותר מ-70 מיליון דולר. בין היתר חתמה החברה על הסכמי הפצה בספרד, טורקיה, אורוגוואי, אוסטרליה, דרום אפריקה, צ'ילה, הודו, שווייץ וכעת עם כינון היחסים הדיפלומטיים, גם עם איחוד האמירויות. ההסכמים כפופים לקבלת אישור CE או FDA.

ייצור המוני בישראל

החברה הגישה באחרונה בקשות לאישור שיווק באירופה (CE) ואישור שיווק בארצות הברית (FDA), וצופה לקבל את האישורים עוד השנה. במקביל, החלה החברה בניסויים קליניים על מנת לקבל אישורים רגולטוריים עבור עוד כ-12 אינדיקציות שמספק המכשיר. חברת א.י. אלקטרוניקה (AY Electronics) היא משקיע משקיע אסטרטגי בחברה המעניק לה גם את התמיכה והסיוע בפיתוח המוצר, בהנדסה, בניהול שרשרת האספקה ובייצור.

לקוחות יעד מרכזיים: חולים כרוניים ובתי חולים

קרדיאק-סנס פיתחה אבזר ניטור רפואי אישי המאפשר לנטר הפרעות בקצב הלב ולזהות מראש התפתחות של תופעת פרפור עליות, שהיא הפרעת הלב הנפוצה ביותר אשר מביאה למותם של כ-130 אלף בני אדם בשנה בארצות הברית בלבד. האבזר מתבסס על חיישן אופטי ייחודי ואלגוריתם המאפשר לעקוב אחר פעילות הלב וכלי-הדם באמצעות ניטור שינויים בנפח כלי-הדם (PPG).

הוא יכול לשמש כחלופה לבדיקת א.ק.ג, המבוצעת בבית חולים או במרפאה, וכך לנטר את פעילות הלב של חולים בסיכון מרחוק ובאופן רציף, 24 שעות ביממה, ולאורך שגרת חייו של המטופל. בחברה מייעדים אותו לשני צרכים עיקריים: ניטור חולים כרוניים מרחוק וניטור מאושפזים בבית חולים, למדידה במכשיר אחד של מספר פרמטרים רפואיים הנמדדים היום על-ידי מספר מכשירים.

האזינו לשיחה עם מנכ"ל קרדיאק-סנס, אלדד שמש, מתוך תוכנית הפודקאסט שלנו שעלתה במאי 2020:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: CardiaSense , איחוד האמירויות , קרדיאק-סנס