תוכנית Intel Ignite הישראלית מתרחבת לגרמניה ולארה"ב

14 ספטמבר, 2020

תוכנית ההאצה של חברות סטארט-אפ נבדקה לאורך שני מחזורים בישראל. היא תיפתח במינכן ובאוסטין, טקסס, בתחילת 2021. תנוהל על-ידי צחי וייספלד, המנהל את תוכנית אינטל איגנייט בישראל

בתמונה למעלה: בוב סוואן מודיע על הרחבת התוכנית לגרמניה ולארצות הברית

מנכ"ל חברת אינטל, בוב סוואן, הודיע היום שלאור ההצלחה של תוכנית Intel Ignite להאצת חברות סטארט-אפ שנפתחה בישראל, החברה החליטה לשכפל אותה גם בגרמניה ובארצות הברית. בשלב הבא היא עשויה לפעול בערים נוספות באירופה, צפון אמריקה ואסיה. תוכנית Intel Ignite הינה תוכנית תמיכה של אינטל בחברות סטארט-אפ, שבמהלכה נבחרות 10 חברות למחזור הנמשך 12 שבועות. לאורך התקופה מתלווים אל החברות מנטורים אישיים מאינטל ומומחים עולמיים.

החברות מקבלות סיוע ממהנדסים של אינטל וגישה אל טכנולוגיה, מידע ולקשרים העסקיים של אינטל. עד היום התקיימו שני מחזורים בישראל, וכעת התוכנית נערכת לקבלת מועמדים לסבב השלישי. תוכנית ההתרחבות הגלובלית כוללת פתיחת מחזורי תמיכה במינכן ובאוסטין, טקסס. שתי ערים שבהן קיימים אתרים מרכזיים של אינטל ושהן מאופיינות בסביבה תוססת של חברות סטארט-אפ טכנולוגיות. התוכניות באוסטין ובמינכן ייפתחו במחצית הראשונה של 2021.

האזינו לשיחה עם מנהל Intel Ignite צחי וייספלד, מתוך תוכנית הפודקאסט שלנו שעלתה במאי 2020:

מיקרוקוסמוס של אינטל העולמית

גם הפעילות הבינלאומית תנוהל על-ידי צחי וייספלד, מנהל תוכנית אינטל איגנייט הישראלית. הפעם הליך הבחירה והתוכנית כולה יהיו מקוונים בהתאם להנחיות ההתמודדות עם הקורונה. הקריטריונים לקבלת חברות לתוכנית: מימון קיים של 1 מיליון דולר לפחות, צוות מנוסה, IP משמעותי ונתח שוק פוטנציאלי משמעותי. אינטל איגנייט לא דורשת מימון מהחברות כדי להשתתף בתוכנית.

לדברי סוואן, לא במקרה נבחרה ישראל לאתר ההשקה של התוכנית. סוואן: "ישראל חשובה מאוד לאינטל. יש לנו 14,500 עובדים בישראל והשקענו כאן כ-40 מיליארד דולר. אינטל ישראל היא מיקרוקוסמוס של אינטל העולמית. זוהי גם מדינת סטארט-אפים, ובגלל כל הסיבות האלה היא היתה המקום המושלם להשקת התוכנית".

מנכ"ל אינטל ישראל, יניב גרטי, אמר שלתוכנית יש חשיבות רבה עבור אינטל מכיוון שהיא מסייעת לה להבין את המגמות בשוק. גרטי: "השוק משתנה ואיתו גם אינטל. בשנת 2012 היו 50% מהמכירות שלנו לשוק ה-PC, וכיום כשהמכירות נמצאות בצמיחה, שיעור המכירות לתחום הזה ירד ל-50%. התוכנית מאפשרת לנו לנו להבין מה יהיו הדרישות של הלקוחות של הלקוחות שלנו, ולכן יש לה השפעה על האופן שבו אנחנו מתכננים היום את מוצרי הדור הבא שלנו".

למידע נוסף על התוכנית: www.intel.com/ignite

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: אינטל , צחי וייספלד