טקטרוניקס הכריזה על אוסילוסקופ MSO מסדרה 6 החדשה

16 ספטמבר, 2020

המכשיר מספק רוחב פס של עד 10GHz, כולל מספר ממירי ADC ברזולוציה של 12 סיביות ומגיע למהירות דגימת אותות של עד 50GS/sec. "נועד לספק מענה לצורכי המדידות של מערכות משובצות מורכבות מאוד"

חברת טקטרוניקס (Tektronix) הכריזה על אוסילוקופ חדש עבור פיתוח ובדיקת מערכות משובצות ומערכות אותות מעורבים (MSO). המכשיר מדגם 6 Series הוא פריט חדש במשפחת מוצרי MSO של החברה. האוסילוסקופ מספק רוחב פס של עד 10GHz. הוא כולל מספר ממירי ADC ברזולוציה של 12 סיביות ומהירות דגימת אותות של עד 50GS/sec. האוסילוסקופ כולל 8 ערוצי FlexChannel המאפשרים לבחור האם הכניסה תהיה אנלוגית או דיגיטלית. היכולת הזאת חשובה במיוחד לבדיקת ודיבוג מערכות משובצות, שבהן יש צורך להשתמש במספר ערוצים אנלוגיים לצד מספר ערוצים דיגיטליים ולבדוק אותם במקביל.

באמצעות שימוש בבחון (Probe) מדגם TLP058 Logic Probe, ניתן להפוך כל אחד מערוצי FlexChannel ל-8 ערוצים דיגיטליים. החברה מסרה שהיכולת לקשר בין מספר כניסות אנלוגיות ודיגיטליות, ולבצע בדיקה מתואמת, היא חיונית להבנת המתרחש בתוך מערכות משובצות, מערכות IoT מורכבות, מערכות רכב, תעופה, שבבים ועוד. האוסילוסקופ מופיע עם צג מגע קיבולי בגודל של 15.6 אינטש ועם יכולת מעבר חלקה בין מערכת הפעלה חלונות 10 למערכת ההפעלה העצמית, בלא לאבד את המידע.

האוסילוסקופ כולל כונן SSD שליף המאפשר שימוש בטוח במכשיר. הכונן השליף מאפשר להסיר מהמכשיר את כל המידע הרגיש ואת כל המדידות שנעשו בו, כאשר מעבירים אותו למשתמש אחר או כאשר שולחים אותו למעבדת שירות. הדבר חשוב במיוחד ללקוחות מהתחום הביטחוני, אשר האוסילוסקופים שלהם צוברים מידע סודי רגיש. כמו במשפחות 4/5 Series, גם המכשיר החדש מצוייד בתוכנת Escope המאפשרת ליישם עבודה מרחוק באמצעות הדפדפן.

ביצוע מדידות מרחוק באמצעות תוכנת TekScope
ביצוע מדידות מרחוק באמצעות תוכנת TekScope

המכשיר גם כולל את התוכנה החדשה TekScope המאפשרת בנוסף לצפייה מרחוק, גם לבצע תיאום מרחוק של מספר אוסילוסקופים כדי שיעבדו ביחד, ללכוד את המידע שנאסף בהם ולשמור אותו במחשב לצורך עיבוד מאוחר יותר. לדברי סגן נשיא טקטרוניקס, כריס וויט, התכנון של מערכות משובצות נעשה מורכב מאוד בעקבות השילוב של חיישנים רבים המייצרים כמויות גדולות של נתונים.

וויט: "המכשיר החדש נועד לספק מענה לצורכי המדידות של המוצרים החדשים האלה, דוגמת מדידות מתקדמות של אותות וידאו, תנועה, ומדידת הנתונים המגיעים ממערכות 3D מתקדמות". חברת טקטרוניקס מיוצגת בישראל על-ידי חברת איסטרוניקס.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: טקטרוניקס