חברת Digi-Key החלה להפיץ פתרונות בדיקה של NI

23 ספטמבר, 2020

המוצרים שניתן לרכוש כעת באתר מפיצת הרכיבים, כוללים בעיקר כרטיסים נתקעים ומערכות מבוססות PC הפועלות באמצעות תוכנה. "קיבלנו גישה אל לקוחות חדשים"

בתמונה למעלה: מערכת מדידות מבוססת מחשב מסוג NI's USB X Series Multifunction DAQ

מםיצת הרכיבים הגלובלית Digi-Key Electronics החלה להפיץ באתר האינטרנט שלה חלק ממערכות הבדיקה והמדידה האלקטרונית של חברת NI, לשעבר National Instruments, בעיקר מערכות מבוססות PC הפועלות באמצעות תוכנה. החברה מסרה שההסכם הזה מרחיב בצורה גדולה מאוד את היצע הפתרונות שלה בתחום הבדיקות והמדידות. הדבר מאפשר למהנדסים גישה מיידית אל כלים שיאפשרו להם להאיץ את התכנון ואת הבדיקה של מוצרים חדשים.

סגן נשיא להפצה באמצעות שותפים בחברת NI, ג'ים ראמזי, אמר שההסכם מאפשר לחברה להגיע אל הלקוחות של Digi-Key באמצעות ממשק שהם רגילים לעבוד איתו ולהרחיב את קהילת המפתחים שיש לה נגישות אל מוצרי החברה. "קיבלנו גישה אל לקוחות חדשים". סגן נשיא Digi-Key, דייויד שטיין, אמר שהפתרונות של NI מאפשרים להאיץ את זמני הפיתוח של לקוחות החברה.

בין המוצרים החדשים אשר הועלו לאתר האינטרנט של Digi-Key ניתן למצוא Counter/Timer Devices, מקורות אות ומתח אנלוגיים (Analog Output Devices) המאפשרים סימולציה של אותות במערכת, כרטיסים דיגיטליים (Digital I/O Devices), ממשקי תקשורת טורית, סדרה של פתרונות Multifunction I/O DAQ Devices המאפשרים להפוך את המחשב האישי למכשיר לכידת ומדידת נתונים ולבצע את כל פעולות הבדיקה והמדידה באמצעות תוכנת DAQExpress ועוד.

חברת Digi-Key Electronics מהעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה"ב, היא מפיצה גלובלית של רכיבי אלקטרוניים המספקת כ-11 מיליון מוצרים של כ-1,300 יצרנים, שמתוכם כ-2.6 מיליון רכיבים נמצאים אצלה במלאי וזמינים למשלוח מיידי. החברה מספקת משאבים נוספים למהנדסים, בהם EDA וכלי תכנון, גיליונות נתונים, תכנוני ייחוס, תכנים להעמקת הידע ועוד.

למוצרי NI באתר של החברה: Digi-Key Latest Product Additions

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Digi-Key