אוגרי גייסה 55 מיליון דולר ומרחיבה את מרכז המו"פ בחיפה

18 אוקטובר, 2020

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת חיישנים המנטרת את מצב התחזוקה של מכונות תעשייתיות. בין לקוחותיה נמנות יצרניות ענק כמו הרשיז, קולגייט וכימיקליים לישראל

חברת אוגרי (Augury) מחיפה, שפיתחה פלטפורמה לניטור מצב התחזוקה של מכונות תעשייתיות, השלימה גיוס נוסף של כ55 מיליון דולר בסבב D, בהשתתפות שורה של קרנות הון-סיכון, ובהן גם זרוע השקעות של קואלקום. מאז הקמתה לפני כשש שנים גייסה החברה כ-106 מיליון דולר. החברה תשתמש בכסף כדי להרחיב את פעילותה בעולם, וגם כדי להרחיב את כוח האדם במרכז הפיתוח של החברה בחיפה. החברה גם הודיעה על שורה של הסכמי הפצה עם חברות מקומיות בגרמניה, איטליה, פינלנד, אמריקה הלטינית וצפון-אמריקה, אשר יסייעו גם בהתקנת המערכת אצל לקוחות.

הפלטפורמה של אוגרי מאפשרת לנטר את המצב המכני של מכונות תעשייתיות באמצעות מערך של חיישנים מסוגים שונים, כולל חיישני תנודות, חיישני טמפרטורה וחיישנים מגנטיים. המידע נאסף באופן רציף, משודר לענן ומנותח באמצעות אלגוריתמים של בינה מלאכותית המשלבים מודלים מכניים ותפעוליים. הניתוח בענן משווה בין הנתונים המכניים העדכניים של המכונה הנבדקת לבין נתונים שנאספו בעבר על המכונה ועל מכונות דומות, ומסייע לזהות דפוסים חריגים שעשויים להצביע על תפקוד לקוי, תקלה או בלאי במכונות, ומייצר המצלות על הדרך האופטימלית לאיתור מקור הבעיה ולתיקונה.

בין לקוחות החברה נמנות חברות ענק כמו יצרנית השוקולד Hershey’s, קולגייט-פלמוליב, הייניקן, Essity וכימיקלים לישראל. החברה מדווחת כי היקף החוזים שעליהם חתמה בשנה האחרונה משקפים גידול של פי שלושה בהכנסות. מנכ"ל ואחד ממייסדי החברה, סער יוסקוביץ', אמר שאוגרי חווה צמיחה משמעותית, שהחלה עוד לפני המשבר הבריאותי. "אנחנו ממשיכים לבנות אקוסיסטם עוצמתי כדי לספק ערך נוסף ללקוחות". החברה הוקמה בשנת 2014 על-ידי המנכ"ל סער יוסקוביץ׳ וה-CTO גל שאול. מטה החברה, האחראי על השיווק והמכירות, נמצא בניו יורק ומרכז הפיתוח של החברה נמצא בעיר התחתית בחיפה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , בינה מלאכותית , גיוסי הון , חדשות , תעשייה וניהול

פורסם בתגיות: augury , תעשייה 4.0