רני נחמיאס מונה למנכ"ל אינטל איגנייט תל-אביב

20 אוקטובר, 2020

נחמיאס מילא תפקידים בכירים באמדוקס וייסד את חברת האבטחה אלסייד. הוא מחליף בתפקיד את צחי וייספלד שמונה למנהל תוכנית איגנייט העולמית להצמחת חברות סטארט-אפ. נבחרו המשתתפות במחזור השלישי שיתחיל בנובמבר

בתמונה למעלה: רני נחמיאס.

חברת אינטל מינתה את רני נחמיאס למנכ"ל הפעילות הישראלית של תוכנית הצמחת חברות הסטראט-אפ Intel Ignite. נחמיאס מחליף בתפקיד את צחי וייספלד, אשר ינהל את תוכנית איגנייט העולמית, כולל הפעילויות החדשות במינכן, גרמניה ובאוסטין, טקסס. נחמיאס שימש כמנטור שסייע לחברות איגנייט בשני הסבבים הראשונים של התוכנית. הוא מביא עמו 20 שנות ניסיון ביזמות טכנולוגית. הוא ייסד וניהל את חברת אבטחת המידע Alcide והיה חבר בצוותי ההנהלה של LivePerson ושל Amdocs.

תוכנית איגנייט החלה כניסוי בישראל שבמסגרתו צוותים מאינטל ומקרנות הון סיכון בוחרים במספר חברות סטארט-אפ ומעניקים להן תמיכה מקצועית וסיוע טכנולוגי לאורך מספר שבועות. בעקבות הצלחת שני המחזורים הראשונים, החליטה אינטל להרחיב את הפעילות ולקדם אותה כתוכנית גלובלית. במקביל לכניסתו של נחמיאס לתפקיד, הודיעה אינטל שהיא סיימה את תהליך הבחירה של 10 חברות שיצטרפו לסבב השלישי של התוכנית שיתחיל ב-2 בנובמבר.

החברות נבחרו מתוך קבוצה של 230 מועמדות. החברות בסבב השלישי (גייסו כל אחת יותר מ-5 מיליון דולר) הן: Armo שפיתחה פלטפורמה מבוססת DevOps להטמעה אוטומטית של סביבות מאובטחות; Bria המייצרת את המידע החזותי הסינתטי של העולם; Komodor שפיתחה פלטפורמת פתרון בעיות עבור DevOps; חברת Konnecto שפיתחה אלגוריתם לאיתור טביעת כף הרגל הדיגיטלית של צרכנים, וחברת Lightsolver המפתחת פותר בעיות אופטי בהשראת מחשוב קוונטי.

חברות נוספות במחזור השלישי: חברת Lynx שפיתחה פלטפורמת שיתוף מידע לארגוני בריאות;  Oolo המפתחת פתרון מבוסס AI לזיהוי בעיות עבור חברות מדיה דיגיטלית; Orca AI המפתחת כלי ניווט חכמים לתעשיית הספנות; חברת Solvo שמפתחת מערכת לאבחטת יישומי ענן מבוססי DevOps ו-DevSecOps וחברת Valerann המפתחת פתרון להפקת מידע מתשתיות IT קיימות.

האזינו לשיחה עם צחי וייספלד, מנהל אינטל איגנייט העולמית, מתוך תוכנית הפודקאסט שלנו שעלתה באוגוסט 2020:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: אינטל איגנייט