וויביט ננו חתמה על הרחבת השותפות עם מכון המחקר Leti

25 נובמבר, 2020

החברה גייסה 8.8 מיליון דולר בבורסה האוסטרלית ונערכת לשלב המסחור. סגן נשיא ב-Leti: "טכנולוגיה מרשימה עם פוטנציאל רב בשוק"

חברת וויביט ננו (Weebit Nano), המפתחת זיכרון התנגדותי (ReRam), הודיעה כי השלימה גיוס של כ-8.8 מיליון דולר בבורסת אוסטרליה שבה היא נסחרת, בהנפקת מניות למשקיעים פרטיים ומוסדיים. הגיוס בוצע לפי מחיר של 1.70 דולר אוסטרלי למניה, המשקף דיסקאונט של כ-20% על המחיר הממוצע בו נסחרה המניה ב-10 הימים האחרונים.

מוויביט ננו נמסר כי בהנפקה נרשמו עודפי ביקוש משמעותיים, וכי בתום תקופת ההארכה הגיוס צפוי לגדול ל-11 מיליון דולר. בעקבות הגיוס, קופת המזומנים של וויביט תגדל ל-16 מיליון דולר. הכספים מהגיוס ישמשו להאצת הפיתוח והעברת הטכנולוגיה למפעלי ייצור ולהיערך לקראת הסכם מסחרי ראשון עד אמצע השנה הבאה.

שני קווי מוצר

בשבוע שעבר דיווחה וויביט על הרחבת השותפות האסטרטגית עם מכון המחקר הצרפתי CEA-Leti, לקראת ההתקדמות לשלב הייצור והסכם מסחרי ראשון. ההסכם שחתמה וויביט עם Leti, אחד ממכוני המחקר המובילים בעולם בתחום המיקרו-אלקטרוניקה, מבוסס על המשך פיתוח טכנולוגיית הליבה של החברה – תאי זיכרון מתקדמים מסוג ReRAM – המיועדת למגוון מוצרי IoT ואלקטרוניקה, וכן לשימוש בענן.

בנוסף, ההסכם מאפשר לוויביט להאיץ את פעילותה בשני קווי מוצר אסטרטגיים בו-זמנית. הראשון, קו מוצרים למערכות משובצות (embedded) במודל של קנין רוחני, כלומר מכירת רישיונות להטמעת הטכנולוגיה במגוון רחב של שבבים. קו מוצרים זה יאפשר צריכת הספק נמוכה במיוחד במגוון מכשירי IoT, מערכות אבטחה וחיישנים, וכן הפחתה משמעותית בעלויות הייצור. התחום השני כולל פיתוח שבבי זיכרון בלתי-נדיף ייעודים המשפרים משמעותית את רמות הביצועים וצריכת ההספק. החברה צפויה להציג הדגמה טכנולוגית של קו מוצרים זה בספטמבר 2021.

מנכ"ל וויביט ננו, קובי חנוך, אמר כי האיתנות הפיננסית מאפשרת לחברה להרחיב את השותפות האסטרטגית עם Leti מעבר לתוכניות המוקדמות. "ההסכם הנוכחי מחזק את היתרון התחרותי שלנו ומאפשר לנו לשדרג את היישומים וביצועי טכנולוגיית ה-ReRAM ולשלבה ביעילות במגוון רחב יותר של מוצרים עתידיים".

סגן-נשיא לפיתוח אסטרטגי ב-CEA-Leti, תומאס סיניהמרשו, הוסיף כי השותפות תכלול כעת מגוון רחב יותר של פעילויות. "הטכנולוגיה של וויביט מרשימה מאוד ואנו מאמינים כי יש לה פוטנציאל רב בשוק, הן בתחום מכירת רישיונות והן באספקת שבב זיכרון ייעודי".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות