בקרוב ייצא מדריך עסקים ישראל-איחוד האמירויות

27 דצמבר, 2020

סורש קומר, מייסד קבוצת טריקולור האמירתית: "שיתוף הפעולה שלנו עם חברות ישראליות נמצא בתחילתו ואנחנו מזהים ביקושים לטכנולוגיות ישראליות בתחומי התחבורה, התוכנה וההנדסה"

הכתבה בחסות פפריקה הפקות

הקשרים העסקיים בין חברות ישראליות למגזר העסקי באיחוד האמירויות מתרחבים בעקבות כינון היחסים הדיפלומטיים והמסחריים המלאים בין שתי המדינות. כדי להתגבר על מחסומי השפה והתרבות ולאפשר היכרות טובה יותר עם ההיצע והביקוש בשני השווקים, ייצא בתחילת 2021 "מדריך עסקים ישראל-איחוד האמירויות", שיופץ בגרסה דיגיטלית ומודפסת הן באיחוד האמירויות והן בישראל. המדריך יוצא בשיתוף עם משרד החוץ, מכון הייצוא, התאחדות התעשיינים וארגונים נוספים, וביוזמת חברת פפריקה הפקות הישראלית וקבוצת טריקולור האמירתית, העוסקת בייעוץ עסקי ובמיזוגים ורכישות, בעיקר של עסקים קטנים ובינוניים.

המדריך יופץ באמירויות על ידי לשכות המסחר של אבו דאבי ודובאי, שחבריהן כוללים את רוב אנשי העסקים והחברות באמירויות. מטרתו לשמש מקור מידע לשיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמירתיות.הוא יכלול מידע על מגזרים שונים בתעשייה הישראלית והאמירתית, סקירות כלכליות, נתוני סחר והזדמנויות, ומודעות ופרופילים של חברות ישראליות ואמירתיות.

איחוד האמירויות היא שער אל המזרח התיכון

"המשקיעים והיזמים באיחוד האמירויות מוקסמים מהיכולות הטכנולוגיות של ישראל", אמר סורש קומר, מייסד ומנטור בקבוצת טריקולור. "הם מעוניינים ביכולות ישראליות בתחומי התחבורה, התוכנה, ההנדסה ובסקטורים שונים כמו ניהול מים וסביבה. בעלי העסקים באיחוד האמירויות הם זריזים ובעלי יכולת להרחיב את טווח ההגעה שלהם לכל האזור".

לדברי ענבל פלג, מנכ"ל חברת פפריקה הפקות, ההתעניינות ההדדית בין שני השווקים האלה היא עצומה. "הישראלים מחפשים דרכים להציג את עצמם בפני השוק החדש והמעניין הזה, ובאיחוד האמירויות יש עניין רב בשיתופי פעולה עם ישראלים. במדריך ישתתפו גם חברות אמירתיות רבות המחפשות שיתוף פעולה עם חברות ישראליות". היא מסרה שעותקים מודפסים של המדריך יועברו לארגונים השותפים שיפיצו אותו בקרב אנשי עסקים. במקביל, כל התכנים יעלו לאתר אינטרנט ייעודי המוקם בימים אלה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: מדריך עסקים ישראל-איחוד האמירויות , פפריקה הפקות