Digi-Key החלה לשמש כמפיצה רשמית של Paspberry Pi

7 ינואר, 2021

כרטיסי רספברי פיי פותחו במקור לצורכי חינוך אולם במהרה אומצו על-ידי מייקרים ובהמשך על-ידי התעשייה. בשנת 2019 מכרה הקרן כ-30 מיליון מחשבי כרטיס ברחבי העולם. "הכרטיסים מתאימים לאופי הלקוחות של Digi-Key"

מפיצת הרכיבים הגלובלית, חברת Digi-Key Electronics, חתמה על הסכם הפצה עם חברת Raspberry Pi והחלה לפעול כמפיצה מורשית בעולם של כל מוצריה. קו המוצרים של רספברי-פיי כולל מחשבים חזקים וזולים וכרטיסי פיתוח המסייעים למהנדסים בכל הרמות. להערכת DGK, מוצרי רספברי נמצאים בתהליך אימוץ גובר לכל רוחב התעשייה, החל מסטודנטים, מייקרים, חברות סטארט-אפ וכלה בחברות אלקטרוניקה גדולות (OEMs). "אנחנו שמחים מאוד שאנחנו יכולים לספק את כל מגוון המוצרים של רספברי-פיי לכל לקוחותינו בעולם, אמר מנהל השיווק הטכני של Digi-Key, דייוויד סאנדיס.

מנהל הפעילות המסחרית של חברת רספברי-פיי, מייק באפמן, אנחנו רואים האצה בשימוש ברספברי-פיי במגוון רחב מאוד של יישומים תעשייתיים, ולכן חשוב לנו מאוד לצרף את Digi-Key למערך ההפצה שלנו, על-מנת שהיא תספק לנו גישה גלובלית אל הלקוחות התעשייתיים. היא תבנה מלאי הכולל את כל המוצרים שלנו, כולל מוצר המחשוב החדש שלנו שהוכרז רק לאחרונה, Compute Module 4, שלהערכתנו הוא מתאים ביותר לסוג הלקוחות של Digi-Key בעולם".

המייקרים הביאו את הבשורה

כרטיסי רספברי פיי היא סדרה של מחשבי כרטיס מתוצרת קרן Raspberry Pi Foundation הבריטית, אשר פותחו במקור לצורכי חינוך אולם במהרה אומצו על-ידי מייקרים ובהמשך על-ידי התעשייה. בשנת 2013 היא מכרה 700 אלף יחידות, בשנת 2016 היא כבר הגיעה ל-10 מיליון יחידות בשנה, ובשנת 2019, על-פי ציוץ מסוף נובמבר של מייסד ומנכ"ל רספרי פיי, אבן אפטון, היא מכרה כ-30 מיליון מחשבי כרטיס ברחבי העולם.

חברת Digi-Key Electronics מהעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה"ב, היא מפיצה גלובלית של רכיבי אלקטרוניים המספקת כ-11 מיליון מוצרים של כ-1,300 יצרנים, שמתוכם כ-2.6 מיליון רכיבים נמצאים אצלה במלאי וזמינים למשלוח מיידי. החברה מספקת משאבים נוספים למהנדסים, בהם EDA וכלי תכנון, גיליונות נתונים, תכנוני ייחוס, תכנים להעמקת הידע ועוד.

למוצרי רספברי פיי באתר החברה: Digi-Key – Raspberry Pi

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Digi-Key , DigiKey , Raspberry Pi