פנג'יה משיקה פתרון טכנולוגי לניהול חכם של מעונות דיור מוגן

20 ינואר, 2021

המערכת מזהה כניסה של אנשים בלתי מורשים, איתור מקרים של אי שמירה על ריחוק חברתי זיהוי נפילות או מקרי אלימות. הפתרון ייפרס במוסד דיור מוגן בישראל ויישווק בצפון אמריקה ולאירופה

קבוצת פנג'יה (Pangea), המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים, ציבוריים ועסקיים, משיקה פתרון טכנולוגי מקיף המיועד להגנה על הבריאות והאבטחה הפיזית של דיירי מעונות הדיור המוגן ושל צוות העובדים וכן לשפר את השירותים שמסופקים לדיירים בעת אירועי קורונה. פתרון הדיור המוגן החכם של פנג'יה צפוי להיפרס לראשונה באחד ממוסדות הדיור המוגן הידועים בארץ ולנטר יותר מ-200 יחידות דיור. בכוונתה של פנג'יה לייצא את המערכת לצפון אמריקה ולאירופה. הפתרון כולל מגוון חיישנים המשולבים עם מערכת דימות חום, מערכת לאנליזה של ווידיאו בזמן אמת, טכנולוגיית למידת מכונה ובקרות גישה מבוססות זיהוי ביומטרי.

המערכת המשולבת מטפלת במגוון תרחישים וביניהם: חסימת הכניסה של אנשים בלתי מורשים למעון המוגן וליחידות הדיור, איתור מקרים של אי שמירה על ריחוק חברתי העלולה להביא להתפשטות קורונה, זיהוי נפילות של מבוגרים או מקרי אלימות כלפיהם, שיגור התראות ומידע בזמן אמת למשפחות הדיירים בנוגע למתן תרופות, ארוחות וכיו"ב וסיוע במתן שירותים איכותיים, מהירים ומותאמים אישית לכל דייר.

על פי מחקר של וול סטריט ג'ורנל, קרוב ל-40% ממקרי המוות מקורונה התרחשו במעונות של דיור מוגן ואילו במדינות מערביות אחרות השיעור נע מ-20% ועד 75%. מגפת הקורונה העצימה אם כן את הצורך לפתח ולפרוס מערכות חכמות שיגנו על ציבור המבוגרים במעונות המוגנים בפני סכנות הקורונה וסיכונים אחרים בכל עת.

אסף קמינר (בתמונה למעלה), סגן נשיא קבוצת פנג'יה: "מגיפת הקורונה מיקדה את תשומת הלב לצרכים הייחודיים של מוסדות הדיור המוגן בארץ ובעולם, אתרים שבהם ניטור הוא מרכיב קריטי ביכולת להגן על הדיירים ולאתר במהירות אירועים חריגים הקשורים להפצת המגיפה ולאתגרים נוספים. הניטור היה חשוב גם לפני המגפה אך הפך לקריטי במעונות המוגנים הללו שהפכו לא פעם למוקדי התפרצות קורונה בהיקף רחב מאוד. המערכת שהשקנו עונה על צורך זה באופן מקיף, יסודי ואיכותי ואני משוכנע שהיא תעורר עניין בקרב מנהלי מעונות דיור מוגן בישראל".

קבוצת פנג'יה הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות דיגיטליים לאומיים וביניהם זהות דיגיטלית, אבטחה ותשלום אלקטרוני המשרתת מיליוני אנשים וממשלות רבות ברחבי העולם. פנג'יה תמחה בהטמעה של טרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים ופעילות עסקית ארגונית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , משבר הקורונה

פורסם בתגיות: פנג'יה