IC-SHINE GLOBAL מרחיבה את נציגויות ה-IoT והאמבדד

11 פברואר, 2021

חתמה על הסכמי נציגות בישראל עם חברת Abov Semiconductors מקוריאה, חברת FEASYCOM מסין וחברת AMOTECH מקוריאה

חברת IC-SHINE GLOBAL מהרצליה דיווחה על חתימת הסכמי נציגויות בישראל בתחומי ה-Embedded וה-IoT עם החברות הבאות: חברת Abov Semiconductors מקוריאה שנוסדה בשנת 2006 ומתמחה במיקרוקונטרולרים 8Bit ו – 32Bit מבוססי ARM CortexMx. יש לה נתח גדול במזרח בתחום הצרכני, והיא מעוניינת להיכנס יותר לשווקים במערב ובשוק החדשני בישראל. לחברה יש מספר רב של מעבדים דלי הספק בזמני אספקה של 6-8 שבועות, המעניקים יתרון בתקופת אלוקציות המורגשת כיום בשוק.

חברת FEASYCOM מסין המתמחה במודולי תקשורת מבוססי Bluetooth ו-Wi-Fi המבוססים על המעבדים של Qualcomm  ,Nordic ,Dialog ועוד. בין הדוגמאות שכבר נשלחו ללקוחות: מודול FSC-BT691 מבוסס DA14531 מסוג BT5.1  של חברת Dialog, ומודול FSC-BT630 BLE 5.0 מבוסס nRF52832  של חברת Nordic.

החברה גם החלה בשיתוף פעולה עם AMOTECH מקוריאה לשיווק מודולים מבוססי UWB – Ultra Wide Band על בסיס פתרונות Trimension של חברת NXP. ניתן להשיג ערכת פיתוח מלאה הכוללת תגים, ערכות חיבור למחשב לצורך פיתוח וערכות אמבדד מלאות. פתרונות ה-Embedded  וה-IoT האלה מתחברים ליצרנים הוותיקים של IC-SHINE  בתחום החיישנים: Winson מסין עם חיישני לחות , לחץ , Air Quality , CO2 ואבק, חיישנים מגנטיים של AICHI STEEL היפנית, ועוד.

קישור ליצרנים ניתן למצוא באתר החברה: WWW.IC-SHINE.COM

למידע נוסף, שלומי שיינמן, VP Sales.

ליצירת קשר עם FAE \מכירות: [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: IC-SHINE