יובב שמח מונה למנכ"ל ScoutCam

9 מרץ, 2021

שמח, שמחליף את ד"ר ירון זילברמן, ניהל את פרונטליין פי.סי.בי והיה בכיר באורבוטק. סקאוטקאם, שהתפצלה ממדיגוס, מפתחת מצלמות וידאו מיניאטוריות

חברת סקאוטקאם ( ScoutCam), המפתחת מצלמות וידיאו זעירות ליישומים רפואיים ותעשייתיים, הודיעה על מינויו של יובב שמח לתפקיד המנכ"ל החדש של החברה, במקומו של ד"ר ירון זילברמן שניהל את החברה בשנתיים האחרונות.

שמח הוא בעל ניסיון ניהולי נכבד בתעשיית האלקטרוניקה בישראל. בשש השנים האחרונות הוא עומד בראש חברת פרונטליין פי.סי.בי, המספקת פתרונות לייצור מעגלים מודפסים, שנרכשה ב-2018 על ידי אורבוטק וכיום היא חלק מ-KLA, שרכשה את אורבוטק. לפני כן עבד כ-16 שנה באורבוטק, שבה שימש בין היתר כסמנכ"ל המוצר של החברה.

מינויו של שמח מצטרף לשורה של מינויים נוספים שביצעה החברה בתקופה האחרונה, ובכלל זה מינויו של פרופסור יעקב בורטמן לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי  בתחום התעשייה החכמה. בורטמן היה ראש להק הציוד בחיל האוויר בדרגת תת אלוף.

חברת סקאוטקאם, שהתפצלה ממדיגוס, מייצרת מצלמות וידאו זעירות שפותחו במדיגוס עבור יישומים רפואיים. היא מספקת אותן לרובוט בקרת הלוויינים של נאס"א, עובדת עם ווסטינגהאוס ו-Areva הצרפתית על שילובן במערכות בקרת טמפרטורה של כורים גרעיניים, ועם רולס-רויס על שילובן במערכות בדיקת מנועי סילון וצוללות גרעיניות.

יובב שמח

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , חלל , מינויים , רובוטיקה