OurCrowd מינתה את ד"ר חסנאת דאוואן כמנהל חדשנות ראשי

10 מרץ, 2021

ד"ר דאוואן, שמגיע מפירמות מובילות בוול-סטריט, יקדם פיתוח של פתרונות AI שיוטמעו בפלטפורמה. הקרן גם מתכוונת להקים מרכז חדשנות עולמי

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd הודיעה על מינויו של ד"ר חסנאת דאוואן [בתמונה] כמנהל החדשנות הראשי (Chief Innovation Officer). במסגרת תפקידו, ד"ר דאוואן יוביל את הפיתוח והיישום של פתרונות מתחום הבינה המלאכותית על מנת לשכלל את הפלטפורמה ולמנף את הדאטה שלה לטובת המשקיעים. מדובר במהלך רחב יותר, שגם כולל הקמה של מרכז עולמי בתחום ה-AI, שגם בראשו אמור ד"ר דאוואן לעמוד.

ד"ר דאוואן כיהן בתפקידי ניהול בכירים במוסדות פיננסיים גלובליים ובהם מורגן סטנלי, דויטשה בנק ומריל לינץ'. לד"ר דאוואן תואר Ph.D במדעי המחשב מאוניברסיטת קולומביה ותואר B.A בהצטיינות במדעי המחשב ופיזיקה מאוניברסיטת ברנדייס.

תוכניות החדשנות שיוביל ד"ר דאוואן כוללות גיוס צוות של מומחי AI ממרכזי חדשנות מובילים בעולם בתחום שיתמקדו בפיתוח הדור הבא של פלטפורמת הפינטק של OurCrowd. השימוש בבינה מלאכותית וביג דאטה מתיישב עם החזון של OurCrowd, שחותר להקים אקו-סיסטם מכליל של חדשנות, חינוך, רשת של קשרים בתעשייה וכן שותפויות בין המגזר הציבורי והפרטי שייצרו ביחד "אפקט רשתי".

"ל-OurCrowd יש חזון עוצמתי ומרחיק ראות לבניית דור חדש של יכולות מבוססות AI. הוא נועד לממש את הייעוד שלה לספק גישה רחבה לשוק ההשקעות של קרנות גלובליות באמצעות פלטפורמת פינטק רבת ערך", אמר ד"ר דאוואן. "מטרתה של OurCrowd לשתף את היתרונות הללו עם האקו-סיסטם הגלובלי המבוסס על AI ולהשפיע בכך על רשת בעלי העניין הגלובלית הייתה אחת הסיבות שמשכו אותו להצטרף למשפחת OurCrowd".

מאז הקמתה בשנת 2013 גייסה פלטפורמת ההשקעות OurCrowd התחייבויות להשקעה של 1.5 מיליארד דולר במעל 240 חברות פורטפוליו ו-25 קרנות, ורשמה 46 אקזיטים, וביניהם ההנפקות בנאסד"ק של Beyond Meat ו-Lemonade, הרכישה של Jump Bike על ידי Uber, הרכישה של Briefcam על ידי Canon, הרכישה של Argus על ידי Continental, הרכישה של Crosswise על ידי אורקל, הרכישה של Replay על ידי אינטל, הרכישה של Corephotonics על ידי סמסונג, והרכישה של CyberX על ידי מיקרוסופט. כיום רשומים בפלטפורמת ההשקעות של OurCrowd 80,000 משקיעים כשירים מ-195 מדינות וביניהם: מאות קרנות הון סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , בינה מלאכותית , גיוסי הון , חדשות

פורסם בתגיות: OurCrowd , ד"ר חסנאת דאוואן