קיידנס הכריזה על טכנולוגיית Sigrity X לניתוח שלמות אות

18 מרץ, 2021

הטכנולוגיה מנצלת ארכיטקטורת מחשוב מבוזרת לטובת יישומים עתירי ביצועים בתחומי האוטומוטיב, 5G, תעופה וחלל. "מדובר בשינוי פרדיגמה בתכנון פתרונות לניתוח שלמות אותות והספק"

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הכריזה על חבילת התוכנה החדשה לניתוח שלמות אות והספק (SI/PI), בשם Sigrity X. היא מבוססת על מנועי סימולציה חדשים המבצעים ניתוח אותות ברמת המערכת וארכיטקטורה מבוזרת של מערכת Clarity 3D Solver. חבילת כלי Sigrity X מיועדת להתמודד עם סימולציות כבדות ברמת המערכת עבור יישומי רכב, 5G, HPC, ומערכות צבאיות, תעופתיות וחלליות.

להערכת החברה, הטכנולוגיה החדשה מספקת שיפור של עד פי 10 בביצועי הסימולציה ונפח התכנון, ומאפשרת מעבר חלק בין תזרימי ניתוח שונים. סגן נשיא קבוצת Custom IC & PCB בקיידנס, בן גו (בתמונה למעלה), אמר ש-Sigrity X היא פריצת הדרך המשמעותית ביותר של Sigrity בעשור האחרון. "היא מייצגת הרבה יותר מאשר מנוע שתוכנן מחדש או ממשק משתמש שעבר שינויים – מדובר בשינוי פרדיגמה בתכנון פתרונות לניתוח שלמות אותות והספק, ולשיפור הפרודוקטיביות של הלקוח".

חבילת Sigrity X עובדת בשילוב עם Clarity 3D Solver של קיידנס ואף משולבת במוצרים Allegro PCB Designer ו-Allegro Package Designer Plus של קיידנס. האינטגרציה הזו מאפשרת למתכנני שבבים ולוחות לשלב מערכות מרובות לוחות ומרובות מארגים, מקצה לקצה, על מנת להוביל ל- signoff מוצלח של פתרונות לניתוח שלמות אותות והספק (SI/PI).

ארון יאנג, דירקטור בכיר ב-MediaTek: "אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם צוות Sigrity בקיידנס ומאוד מרוצים מהתוצאות שמספקת לנו מהדורת הדור הבא שלהם, Sigrity 2021. לא רק שהצלחנו לנתח מערכות רבות במהירות גבוהה פי עשר ובאותה רמת דיוק, אלא שהיכולת הורחבה גם לתכנונים גדולים ומורכבים שבעבר לא ניתן היה לנתח. השיפור מאפשר לנו לזרז משמעותית את אספקת המוצרים ללקוחות".

למידע נוסף: www.cadence.com/go/SigrityX

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: קיידנס , תכנון אלקטרוני