אפל משיקה בישראל תוכנית החזרים למחשבי Mac למגזר העסקי

6 אפריל, 2021

חברות ועסקים יוכלו לקבל החזר של כרבע מעלות המחשבים לאחר 3 שנים. התוכנית הושקה ביוזמת  Wediggit וישראל היא המדינה הראשונה בעולם שבה מיושמת התוכנית

חברת Wediggit, שותפה בכירה של אפל במגזר העסקי בישראל, החלה להציע  לעסקים בישראל תוכנית החזרים (Buy Back) עבור מחשבי Mac. ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שבה אפל התירה, ביוזמת Wediggit, להשיק את המודל הייחודי, ואם המהלך יצליח בישראל, עשויה אפל ליישמו במדינות נוספות ברחבי העולם.

במסגרת תוכנית ההחזרים, יוכלו חברות הרוכשות מחשב Mac M1 (המצוידים במעבדי אפל החדשים) להחזיר אותו לחברה בתום 3 שנים לאחר הרכישה ולקבל זיכוי כספי של 25% או כהנחה לרכישת מחשב חדש. התוכנית תקפה למספר בלתי מוגבל של מחשבים.

נתי דרוטין, מנכ"ל Wediggit סבור כי התוכנית תשנה את כללי המשחק בשוק. "כבר היום מחשבי ה-Mac הם מאוד תחרותיים בהשוואה למחשבי PC אך עתה הם יהיו אטרקטיביים הרבה יותר הן במחיר והן בביצועים המשופרים של דגמי M1. המהלך יאיץ את החדירה המסיבית ממילא של מחשבי ה-Mac למגזר העסקי בישראל". Wediggit היא שותפה בכירה מוסמכת של אפל לציוד ושירות לעסקים וחינוך, וגם נציגתה הבלעדית של Jamf בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: Wediggit , אפל