אפלייד מטיריאלס ישראל מגייסת 200 עובדים חדשים

23 מאי, 2021

כיום החברה מעסיקה כ-1,750 עובדים. נשיא אפלייד מטיריאלס העולמית, גארי דיקרסון, מצפה שהחברה הישראלית תגדיל את מכירותיה בכ-50% במהלך שנת 2021

בתמונה למעלה: קמפוס אפלייד מטיריאלס ישראל בקרית המדע ברחובות

חברת אפלייד מטיריאלס ישראל (Applied Materials) החלה בקמפיין גיוס של 200 עובדים ועובדות חדשים במסגרת תהליך הצמיחה שלה בארץ. אפלייד מטיריאלס ישראל מפתחת ומייצרת מערכות בקרת ייצור (Process Diagnostics and Control) עבור תעשיית השבבים. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך ייצורם דרך המכונות שלה. החברה מנוהלת על-ידי עופר גרינברגר וכיום היא מעסיקה כ-1,750 עובדים, לאחר שבשנה האחרונה היא גייסה יותר מ-100 עובדים חדשים.

הגיוס הנוכחי ממוקד במפתחי תוכנה ואלגוריתמים, פיזיקאים, מהנדסי חומרה בתחומי המכניקה, בקרה, FPGA, מהנדסי מערכת, מהנדסי יישומים, GPS ואינטגרציה, אנשי שיווק, רכש, תכנון ועוד. המנכ"ל גרינברג אמר שהגיוס המאסיבי משקף את הביקוש הגובר לפתרונות הייחודיים של החברה. נשיא ומנכ"ל החברה העולמית, גארי דיקרסון, אמר לאחרונה שהחברה מצפה להגדיל את היקף המכירות בישראל בכ-50% בשנת 2021, ולהגיע להיקף מכירות של יותר מ-900 מיליון דולר רק ממערכות ה-eBeam, שהן מערכות בדיקת שבבים המבוססות על טכנולוגיית קרן אלקטרונים סורקת (מיקרוסקופ אלקטרוני) שפותחה בישראל.

ברבעון השני של שנת הכספים (שהסתיים ב-2 במאי 2021) הסתכמו מכירות אפלייד העולמית בכ-5.58 מיליארד דולר. תחזית המכירות לרבעון השלישי היא של 5.92 מיליארד דולר. דיקרסון העריך שהמכירות ימשיכו לעלות, "הודות למגמות ביקוש ארוכות טווח של מוליכים למחצה, ומשום שהמומחיות של החברה היא בהנדסת חומרים שהם קריטיים לטכנולוגיות שבבים חדשות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: APPLIED MATERIALS , אפלייד מטיריאלס