לידר-טק קיבלה את נציגות ג'יגהטרוניקס בישראל

23 מאי, 2021

חברת לידר-טק הוקמה על-ידי גיא ינון בשנת 2019 כדי לסייע לחברות סטארט-אפ להביא מוצרים חדשים אל השוק. "המטרה שלנו היא לסייע לחברות המתחילות לקבל את רמת השירות שמקבלות חברות גדולות"

חברת לידר טק מהרצליה (LEADER Tech) קיבלה את הנציגות בישראל של חברת Gigatronix הבריטית, המספקת פתרונות כבילה בתחום ה-RF, החל ממחברים פשוטים וכבלים סטנדרטיים וכלה בכבלים מסוככים העומדים בתקנים מחמירים. ג'יגאטרוניקס פועלת בעיקר בשוק האירופי ומעוניינת להיכנס לשוק בישראל. המנכ"ל והבעלים של לידר-טק, גיא ינון (בתמונה למעלה), מסר שהחברה מציעה ללקוחות בארץ זמני אספקה של 2-4 שבועות, גם בתקופת המחסור בחומרי גלם המורגש כיום בשוק.

חברת לידר-טק הוקמה על-ידי גיא ינון בשנת 2019 כדי לסייע לחברות סטארט-אפ להביא מוצרים חדשים אל השוק באמצעות קישורם אל שותפים עסקיים המספקים שירותי תכנון ופיתוח מערכות, ביצוע הרכבות אלקטרוניות ומכניות ואספקת רכיבים וכבלים. ינון: "המטרה המרכזית שלנו היא לסייע לחברות סטארט-אפ לקבל את רמת השירות שמקבלות חברות גדולות. יש בישראל הרבה מאוד חברות סטארט-אפ ברמה טכנולוגית גבוהה מאוד, אולם מבחינת רוב הספקים הם מצויים בעדיפות האחרונה.

"היקף ההזמנות שלהן אינו גדול, ולכן הן מקבלות שירות סטנדרטי בזמני אספקה ארוכים ובמחירים גבוהים. אנחנו מאפשרים להן לקבל את רמת השירות שהלקוחות הגדולים מקבלים, ומעניקים להן שירות אישי ומהיר כדי לעזור להן להגיע אל השוק במהירות". כיום רוב הלקוחות של לידר-טק מגיעים מתחומי התעשייה הביטחונית והתעשייה הרפואית, ורוב המוצרים מיועדים לשוק האמריקאי.

מהסיבות האלה החברה משתדלת להביא יצרנים מאירופה או ארצות הברית ולאו דווקא מסין, מכיוון שיש להם קושי בקבלת אישורים מלקוחות אמריקאים.כך למשל, היא עובדת עם שני קבלני ייצור ישראלים, בעלי הסמכה ממשרד הביטחון, המספקים את שירותי ההרכבה והייצור האלקטרוני עבור לקוחותיה.

למידע נוסף: גיא ינון, 052-6262267, [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , שיווק והפצה , תעשייה ישראלית