קיידנס הכריזה על הסימולטור החדש Spectre FX FastSPICE

24 מאי, 2021

הסימולטור מבצע הדמיית פעילות של תכנוני שבבים גדולים בטכנולוגיית FastSPICE שפותחה לצורך אימות יעיל של זיכרון ושל תכנוני מערכת על-גבי שבב (SoC)

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הכריזה על הסימולטור החדש Spectre FX, המבצע הדמיית פעילות של תכנוני שבבים גדולים בטכנולוגיית FastSPICE שפותחה לצורך אימות יעיל של זיכרון ושל תכנוני מערכת על-גבי שבב (SoC). בחסרה מסרה שהסימולטור החדש מספק שיפור של עד פי שלושה בביצועים בהשוואה לדורות הקודמים של FastSPACE. התכנונים הקיימים היום בשוק דורשים יכולת התמודדות עם מעגלים גדולים ומורכבים ולדעת להתמודד עם תופעות פרזיטיות הנובעות מטכנולוגיות צומת חדשות וממוזערות.

סימולטור Spectre FX החדש מספק יכולת הרחבה של עד 32 ליבות עיבוד ויכולת לבצע הקבלה של סימולציות. הוא כולל שילוב של חבילת Virtuoso ADE, בדיקת מעגלים סטטיים ודינמיים, שינויי פרמטרים בתחום (sweeps) וניתוחי מונטה קרלו. סגן נשיא מדיהטק, צ'ינג סאן-וו, אמר שבעזרת השימוש ב-Spectre FX, "הצלחנו להאיץ פי 3 את אימות ה-FastSPICE. הודות לסימולטור Spectre FX אנו יכולים להשתמש בפלטפורמת Spectre המלאה של קיידנס, אשר מהווה עבורנו פתרון one-stop-shop לכל צורכי הדמיית המערכות על גבי שבב".

למידע נוסף: www.cadence.com/go/SpectreFX

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: תכנון אלקטרוני